1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Te koop: CoolerMaster MasterCase 5

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door Erik Vroon, 7 mei 2019.

1. Erik Vroon

Erik Vroon Senior Member

Sinds:
    28 sep 2002
    Te koop: CoolerMaster MasterCase 5.

Hij is ongeveer 2 jaar naar tevredenheid gebruikt. Originele bon heb ik niet meer, maar ik kan zo de factuur van Informatique downloaden indien nodig. Ik lever 2 Noctua 14CM fans, plus de standaard CoolerMaster fan die al is ingebouwd. Alle harddisk- en 5,25" drivecages zitten erbij. Zie ook foto's.

De behuizing is op de foto's misschien een beetje stoffig, maar ik haal hem nog langs de compressor voordat hij verkocht wordt.

Richtprijs is 60 euro. Alleen ophalen in Maassluis, versturen doe ik niet in verband met transportschade en het feit dat ik de originele doos niet meer heb.

Bijgevoegde bestanden:

2. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Uiteraard staat het je volledig vrij wat je wilt vragen voor de kast maar ik ben bang dat je richtprijs wat te hoog ligt. Denk dat je beter zo rond de 30 tot max 40 euro kan vragen en dan nog word het best moeilijk.

3. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
    Damn,das zeker 7km van mij vandaan,jammer...:)
    Maar serieus,ook ik vind de prijs te hoog,13 in een dozijn kast.

4. Manyuken

Manyuken Senior Member

Sinds:
    20 feb 2013
    Heb hem zelf ook en 50 euro kan je er wel voor krijgen denk ik.
    Alleen jammer dat het niet de versie is met getint glas (die heb ik zelf), dat ziet er namelijk echt aanzienlijk mooier uit :)

5. Erik Vroon

Erik Vroon Senior Member

Sinds:
    28 sep 2002
    Verkocht, topic mag dicht.