Te koop aangeboden: i7 8700k

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eighty Three

Senior Member
Te koop aangeboden: i7 8700k

Hier bij verkoop ik mijn i7 8700k voor een vraagprijs van 275 euro . De cpu is 14 maanden oud en intel geeft 3 jaar garantie. De aankoop bon is aanwezig lleen heb ik de originele verpakking niet meer maar dat moet geen probleem zijn. De verkoop kan via post NL (Wel vooraf betalen) of zelf ophalen.

Foto's

20190412_210006.jpg

20190412_210033.jpg

PM voor meer details.

Edit

Vraagprijs aangepast omdat de i7 8700k bijna weer de normale prijs heeft.

Laatst bewerkt:

kibo

Senior Member
Enige interesse hier.
Is deze overgeclockt geweest?Zoja,enige resultaten(mhz,temps,voltage)

Eighty Three

Senior Member
Enige interesse hier.
Is deze overgeclockt geweest?Zoja,enige resultaten(mhz,temps,voltage)
Ik heb de CPU voor benchmarks even op 5ghz gehad maar weet zo niet meer met welk voltage en temperatuur. Stock komt de CPU tijdens normaal gebruik niet boven de 70 graden, met een Corsair hydro h115i pro.

Laatst bewerkt:

Eighty Three

Senior Member
Het is een tweedehands product die ook al is overclocked en ik kan dan niet nagaan of dat wel goed gebeurt is.

€200 is dan echt de max voor mij dus ik ga niet hoger.

Succes met je verkoop.
Door een OC takelt een CPU niet in eens af sterker nog, CPU's zijn niet kapot te krijgen door normaal gebruik en een lichte OC.

division

Senior Member
lol.. sterker nog de i7 7700k gaat nog voor meer dan 250,- 2de hands over de toonbank ;) dus nice try...

Ruud Rutten

Senior Member
Het is een tweedehands product die ook al is overclocked en ik kan dan niet nagaan of dat wel goed gebeurt is.
Als je dat allebei niet wil moet je geen 2e hands product kopen maar is nieuw duidelijk de betere optie.

Een nieuwe i5 8400 gaat voor ongeveer €200 ;)

Eighty Three

Senior Member
De CPU is gisteren opgehaald, iemand bood meer dus daar ging ik direct mee akkoord. Verkocht via Marktplaats dus hier mag een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan