Stokoude (Pentium tijdperk) IBM ThinkPad

KnightIndustries2000

Senior Member
Titel. Ik heb zoveel Precisions, (Pentium III) ThinkPads en Toughbooks, maar geen enkele machine waar Windows 95 of 98 op draait.

Iets als een 760 of 770 zou leuk zijn.

elivdg98

Senior Member
Kan het ook iets met een pentium mmx zijn? ik heb nog wel een armada liggen daarmee.

Laatst bewerkt:

elivdg98

Senior Member
Dacht dat je specifiek een pentium 1 wilde. :D

Ik heb anders nog de volgende:

Latitude C610 (p3 ~1ghz, Inspirion 3800 (p3 ~600mhz) en een Latitude CPx (p3 ~500mhz)

Van compaq nog een Armada M700 (p2 ~300mhz) en een N610c (die laatste is een p4, dus wellicht te nieuw)

KnightIndustries2000

Senior Member
Dacht dat je specifiek een pentium 1 wilde. :D

Ik heb anders nog de volgende:

Latitude C610 (p3 ~1ghz, Inspirion 3800 (p3 ~600mhz) en een Latitude CPx (p3 ~500mhz)

Van compaq nog een Armada M700 (p2 ~300mhz) en een N610c (die laatste is een p4, dus wellicht te nieuw)
N6xxc _O_ beste Compaq laptop ooit gemaakt! Baal er nog steeds van dat ik mijn N620c weggedaan heb.

C610, daar heb ik de 15" Precision versie van, de M40.

En dat is ook eigenlijk wat ik het liefst zoek: een W2k tijdperk machine met een dedicated videokaart, en hoewel de C610 iets te nieuw is voor het 98 tijdperk heeft hij wel een dedicated GPU.

Foto's en specs?

EDIT: wow, er kan zelfs een GeForce2 in, da's al helemaal mooi.

Laatst bewerkt:

elivdg98

Senior Member
Die dell uit de tijd hebben echts iets magisch met die verwisselbare accu's, want ik heb nog nooit een defecte mee gemaakt, en ik heb er heel wat van gehad in de loop der tijd. :)

Ik had ooit een inspirion 9100, zat gewoon een desktop s478 3ghz prescott in, evenals een 100gb 7200rpm schijf, 2gb ddr 400 en een radeon 9700 pro. Had ook ooit een superdikke acer waar desktop ddr geheugen in kon en ook een 3.5" hdd! had een of andere geforce fx en een pentium 4, maar die had ik nooit werkend gehad dus weet daar weinig vanaf.

Maar geen interesse in een van de eerder genoemde laptops?

KnightIndustries2000

Senior Member
Die dell uit de tijd hebben echts iets magisch met die verwisselbare accu's, want ik heb nog nooit een defecte mee gemaakt, en ik heb er heel wat van gehad in de loop der tijd. :)

Ik had ooit een inspirion 9100, zat gewoon een desktop s478 3ghz prescott in, evenals een 100gb 7200rpm schijf, 2gb ddr 400 en een radeon 9700 pro. Had ook ooit een superdikke acer waar desktop ddr geheugen in kon en ook een 3.5" hdd! had een of andere geforce fx en een pentium 4, maar die had ik nooit werkend gehad dus weet daar weinig vanaf.

Maar geen interesse in een van de eerder genoemde laptops?
Die superdikke Acer heb ik ook gehad heel lang geleden, dat was een Aspire 1700. Wat een bakbeest zeg!

Ik heb misschien wel interesse in die C610 want daar heb ik alle accessoires voor zowat (dock met PCI sleuven, laders, accu's), foto's en specs?

elivdg98

Senior Member
Oeh, gelijk het beste scherm erin, da's een mooie plus. PIII-M 1 Ghz is niet zo'n issue, een 1.2 GHz CPUtje is zo duur niet.

Wat wil je ervoor en wat voor GPU zit er nu in, de standaard ATI RAGE?
Er zit een radeon mobility in! 16mb zonder t&l engine (dus vergelijkbaar met de radeon 7000 ipv de 7200)

Bovenaan