Steelseries Rival 310 vs Roccat Kone AIMO?

Steelseries Rival 310 of Roccat Kone AIMO?

• Steelseries Rival 310

Stemmen: 1 100,0%
  • Roccat Kone AIMO

Stemmen: 0 0,0%

• Total voters
    1
Hallo mede HI's,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe (gaming)muis en heb de selectie uitgedund tot ik de Steelseries Rival 310 en de Roccat Kone AIMO over had. Beide besteld en momenteel in huis, ben ze uit aan het proberen maar allemachtig... ik kom er niet uit welke het nou moet worden. Beide hebben zowel plus als minpunten, maar momenteel is het nog 50/50...

Ik ben benieuwd naar jullie mening over en vóóral ervaringen met deze muizen, met nadruk op de lange termijn qua bouwkwaliteit, duurzaamheid, welke heeft volgens jullie de beste sensor, het beste scrollwiel, zijn er dingen heel goed of juist heel fout, wat irriteert je etc etc... Eens kijken of feedback hier de weegschaal naar een bepaalde kant door kan laten slaan.

Alvast bedankt!

Uh... bedankt voor je reactie, maar de specificaties ken ik. Het gaat me juist om persoonlijke ervaringen van gebruikers die ze al een tijdje hebben.

Ik gebruik nu zelf de steelseries 310 en voor die de 300.
Hij zit goed in de hand ook al heb je grote handen door de 2 rubberen pads aan de zijkanten.
De software is ook makkelijk om te gebruiken en overzichtig.
De muis zelf is redelijk wat lichter dan de roccat dus dat is iets dat je zelf moet kiezen.
Maar buiten dat kan ik je aanraden dat dit een hele goeie muis is maar jammer genoeg ken ik niets van de roccat.

Thx voor je mening LinkeDD. Ik vind de 310 in veel opzichten zeker ook een goede muis. Vooral de TrueMove 3 sensor is net wat beter dan de Owl-Eye van Roccat. Wat ik iets minder vind is hoe smal de 310 is aan de voorkant en dat je niet echt een plek hebt om je duim of ringvinger/pink comfortabel te laten rusten. De pads hebben goede grip waardoor je niet bang hoeft te zijn om te slippen, maar echt heel comfortabel vind ik het ook weer niet. Weleens last van kramp gehad tijdens gebruik?

Bovenaan