1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

ssd monteren

Discussie in 'Beginnersvragen' gestart door fritsr, 30 apr 2010.

1. fritsr

fritsr

Sinds:
    3 feb 2010
    Ik heb gisteren mijn onderdelen voor mijn pc binnengekregen.
    En dus direct begonnen met in elkaar zetten.
    Nu wil ik mijn ssd gaan monteren.
    Maar mijn ssd heeft een afmeting van 2.5" en ik heb (lades) van 3.5" in mijn kast.

Het gaat om een Intel X25-M Postville 80GB ssd, en een Cooler Master ATCS 840 Black behuizing.

Moet ik mijn ssd nu gewoon los in de kast leggen??
    Bestaan er verlopen voor of iets anders??

2. Zatara

Zatara Senior Member

Sinds:
    19 jan 2008
  3. GSlayer

GSlayer Senior Member

Sinds:
    7 jul 2009
    Zijn zat oplossingen.

-Brackets kopen.
    -Los in de kast leggen (Dit kan gewoon, zitten geen bewegende onderdelen in de SSD)
    -Je gebruikt tie rips om de SSD vast te zetten
    - ect.

4. Speedy121

Speedy121 Senior Member

Sinds:
    19 aug 2004
    Of je schroeft em met 2 schroefjes vast in een 3.5 inch bay

5. tsi18-02

tsi18-02 Senior Member

Sinds:
    8 dec 2008
    die ocz bracket gaat sowieso niet lukken heb ik weet uit eigen ervaring dat de schroefgaten afwijken van de postville
    ik heb zelf ook lades in mijn kast en daar heb ik hem geklemd met een 3,5/5,25 bracket maar zo te zien moet die akasa wel passen en je kan ook even kijken bij zaken als mycom of paradigit scheelt weer verzendkosten
    mooie kast trouwens:D

6. phobia26

phobia26

Sinds:
    25 mei 2011
    Ik was toevallig net op zoek naar een subtielere oplossing voor in mijn ATCS 840. Ik heb nl de Akasa MX010, maar de schroefgaten matchen niet met de plastic caddies van de ATCS 840. Momenteel heb ik hem maar met tape vastgemaakt aan de caddy, al vind ik het alles behalve elegant. Ik ga nu de Silverstone SST-SDP08 eens proberen.