speedtest.net Wat haal jij ?

Mijn snelheid via concepts ict glasvezel netwerk, het is wel van telfort maar alles gaat nog over de fibers en routers van concepts ict en deze kan max 100mbit aan.
Vind het wel jammer dat het niet hoger kan en of kpn dat netwerk ooit nog gaat upgraden naar 200mbit of 500mbit. Voordeel van dit verouderde netwerk is wel dat het storingsvrij en stabiel draait.
Ik heb sommigen gezien die ook een concepts ict verbinding hadden maar verplaatst zijn naar het snelle kpn netwerk, hun dns is nog wel steeds concepts.

division

Senior Member
User systemen
Mijn snelheid via concepts ict glasvezel netwerk, het is wel van telfort maar alles gaat nog over de fibers en routers van concepts ict en deze kan max 100mbit aan.
Vind het wel jammer dat het niet hoger kan en of kpn dat netwerk ooit nog gaat upgraden naar 200mbit of 500mbit. Voordeel van dit verouderde netwerk is wel dat het storingsvrij en stabiel draait.
Ik heb sommigen gezien die ook een concepts ict verbinding hadden maar verplaatst zijn naar het snelle kpn netwerk, hun dns is nog wel steeds concepts.

Ik heb met telfort ruim over 200mbits anders.

Schermafbeelding 2019-01-01 om 20.25.30.png
Stond verbaasd te kijken naar deze, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Op de (zaken)reis naar Noorwegen in het appartement haalde ik ongekende snelheden.. heb even opgezocht en abonnement heet XFINITY Gigabit PRO en kost 299,- p.m.:eek::eek:

Is wel heel overdreven niet?

Bekijk bijlage 39293
Stond verbaasd te kijken naar deze, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Op de (zaken)reis naar Noorwegen in het appartement haalde ik ongekende snelheden.. heb even opgezocht en abonnement heet XFINITY Gigabit PRO en kost 299,- p.m.:eek::eek:

Is wel heel overdreven niet?

Whow ik dacht dat het gefotoshopt was met zo'n verbinding zou ik in no time TB's aan schijven vol stoppen, de prijs is ook niet echt mals.

Ja Maarja eerlijk is eerlijk, bij normaal gebruik heb je er geen arsch aan. Als je servers en dergelijke gebruikt is het ideaal maar voor de rest.....
Het appartementengebouw was ingedeeld in twee vleugels;
-appartementengedeelte
-kantoorgedeelte

Misschien staan er op het kantoor wel servers opgesteld of nas'en voor cameraopnames o.i.d. Ik denk dat het appartementengedeele op de zelfde kabel zit en wellicht bij het gebouw hoort.. Alsnog absurd.

Bovenaan