SNES Classic Mini: Wie?

MSDOS Retro

Senior Member
Het gaat inderdaad heel erg hard. Die van mij komt van Intertoys.
De nieuw vermelde webshops sinds de laatste keer (2 dagen geleden) kunnen hem ook al niet meer leveren.

Ik denk dat ik naast de NES Classic en SNES toch nog een RaspPI 3 erbij wil.

Eery Petrol

Member
Een fantastisch apparaat die ik alleen niet koop omdat ik houd van weinig spullen hebben. 1 console is daarbij mijn limiet. Maar 30 spellen waarvan vele toppers, en dan nog StarFox 2 die nooit is uitgebracht (alhoewel de N64 StarFox natuurlijk beschouwd kan worden als het echte eindresultaat van de ontwikkeling van dit spel) maken dit wel een ontzettend goede deal. Beter nog dan de NES mini, en die was al vet.

seb83

Senior Member
Ik heb er gisteren één gekocht! Mijn zoontje van 3 wil graag met mij gamen, maar mijn vriendin vond het niet zo leuk dat ik GTA V met hem speelde.

Wat een geweldig apparaatje. Het gevoel van 25 jaar geleden komt gelijk weer terug. We hebben tot nu Super Mario Kart, Super Mario World en Donkey Kong Country gespeeld. Super Mario World is echt verschrikkelijk verslavend. En best moeilijk ook! Plus, als je levens op zijn mag je gewoon 4 levels opnieuw doen. Dat zijn we niet meer gewend :)

Bovenaan