Snelste rma ooit

Geckx

Senior Member
User systemen
Voirge week een MCP350 pomp besteld voor mijn waterkoeling bij it-service.be, had er nog nooit van gehoord. Het is zo een beetje de Belgische variant van highflow.nl

Vrijdag 4/12 de pomp binnengekregen.

Zaterdag 5/12 ingebouwd, wat blijkt: de pomp maakt een vreemd en irritant lawaai! Helemaal niet zoals het hoort dus. Na wat proberen en zoeken tot het besluit gekomen dat het niet aan mij lag, maar aan de pomp zelf dus.

Zondag 6/12 rma aanvraag gedaan met beschrijving van het probleem, 10 min later antwoord van de zaakvoerder met wat tips om te proberen om mijn probleem te fixen.. jammer genoeg had ik die al geprobeerd. Ik mocht gewoon de pomp terugsturen met vermelding van rma-nummer. RMA aanvaard dus! Op een zondag!

Maandag 7/12 pomp verzonden

Dinsdag (vandaag) 8/12 vanmiddag mail gekregen dat de rma ontvangen is.
Paar uur geleden wederom een mail van de zaakvoerder om te zeggen dat hij de pomp heeft vervangen en getest, deze werkt wel stil.
minuutje later mail ontvangen dat rma verzonden en afgewerkt is.

Ook een mail gehad van taxipost met tracknummer en dat het morgen geleverd wordt.

//

Dit is dus een rma afgehandeld in 3 dagen, waarvan 1 zondag nog ook. 2 werkdagen dus, waarvan daar nog eens 1 dag verzenden bijzit!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik versteld stond, plus het persoonlijk en vriendelijk contact is ook mooi!

Dit is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat het een eerder kleine onderneming is, maar toch chapeau! Zo creëer je dus tevreden klanten en zo'n klanten komen zeker terug!

BREBO

Senior Member
User systemen
Klein zou ik it-service.be niet noemen, je kan er heel wat krijgen. En het is zowat de enige overclocking/waterkoeling shop van heel belgië.

Wel netjes dat de rma zo goed en snel geregeld is.

Geckx

Senior Member
User systemen
Nee, echt klein klein is het nu ook weer niet :D

Het is geloof ik gewoonweg de enige in Belgie en op bepaalde vlakken zelfs goedkoper dan highflow.nl (wat op zich uitzonderlijk is dat het in BE goedkoper is dan NL)

Wel enkel goedkoop op vlak van waterkoeling, er wordt ook andere hardware aangeboden, maar deze is wel een stuk duurder in vergelijking met elders.. Maar het kan nog beteren :)

bedlam

Senior Member
User systemen
Ik ken de eigenaar persoonlijk, woon er vlakbij, en ik moet zeggen dat hij niet zo gebrand is op het maken van winst. Hij wilt gewoon goed materiaal verkopen tegen goede prijzen en zo veel mensen gelukkig maken. Wat ik ook moet zeggen als je van plan zou zijn om met waterkoeling te beginnen, is dat je jezelf moet aanmelden op zijn forum. Je kan daar advies vragen en dat wordt daar altijd beantwoord, zo weet je dat je altijd het beste materiaal hebt voor je budget. De eigenaar reageert meestal ook vrij snel als je bv een vraag post op het forum. Ik heb er nu al talloze zaken gekocht gehad en nog nooit problemen gehad, hij wou zijn prijs altijd aanpassen als hij wat duurder stond dan de rest van de shops en dit is gewoon een mooie service naar de klant toe.
Prachtige webwinkel! Zoek je iets, gewoon mail sturen en 99% kans dat hij er aan kan geraken tegen een mooie prijs.

Geckx

Senior Member
User systemen
Inderdaad, zeer vriendelijke en behulpzame zaakvoerder!

Had nog een probleem ook met een ander product dat ik tweedehands had gekocht op tweakers, daar heeft hij me ook wat goede raad voor kunnen verschaffen ;-)

Stylez

Senior Member
User systemen
Ik heb ooit een defecte radiator ontvangen van it-service, ik had foto's genomen waar hij lekte ( in het midden , dus dit kan niet zijn van fan schroeven), de volgende dag had ik al een nieuwe radiator!, gecontroleerd en gespoeld , heb diezelfde week de radiator weer opgestuurd naar it service, heb de verzendingskosten voor mezelf gelaten omdat de RMA zo vlug ging:)

Dikke Plus voor it-service!

Mvg

Bovenaan