1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Snelle, bijna als nieuwe multimedia "Asus" desktop

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door andre@home, 7 nov 2017.

1. andre@home

andre@home Senior Member

Sinds:
    22 jul 2001
    Vraagprijs 335 euro.

Oa met multi kaart lezer op het front., os SD en CF kaartjes, maar meer (zie onder)
    Lees onder verder voor de specs.

Filmpje van het opstarten 1 week (v/a 18/11) te downloaden via Wetransfer:
    https://we.tl/KDGQJm02JW (8 MB)

Samengevat:
    Prima, snelle multimedia PC met 256 SSD en 2TB harde schijf voor gezin, foto's, multimedia werk.

• Met legale Windows 10!
    • Nieuwe Asus DVD-speler/schrijver
    • Nieuwe Multi-kaarlezer
    • Nieuwe kast
    • Nieuwe Asus grafische kaart
    • Nieuwe Logitech keyboard en muis
    • Moederbord: Asus P8H67-M Pro v3.0
    • 8 MB RAM (nog ruimte over)
    • Nieuwe power supply
    • Complete systeem backup (image) is gemaakt op 2e harde schijf van 2TB
    • Twee USB sticks worden bij geleverd
    • een voor het installeren (als dat ooit nodig zou zijn, backup terug zetten is makkelijker)
    • de tweede als recovery USB-stick
    Voor een bijna vergelijkbare compleet nieuwe desktop van dit niveau met bijv een i5 7400 betaal je minimaal het dubbele... kijk maar eens op pricewatch:categorie: PC's
    Of met een Intel Core i3-6300 systeem.
    Het filmpje laat zien hoe snel het systeem opstart, volledige inbstallatie met Office en virusscanner. Dus geen kaal systeem.

Systeem ALLEEN maar afhalen, kun je hem bovendien ook zien werken.

Laatst bewerkt: 19 nov 2017 om 17:59
  2. andre@home

andre@home Senior Member

Sinds:
    22 jul 2001
    Gereserveerd: bod is 300 euro

3. 5erveD

5erveD Senior Member

Sinds:
    3 mrt 2014
    Plaats je nu 2 advertenties van een behoorlijke verouderd systeem ?
    Tevens vermeld je erbij dat je een bod van hebt van 300 euro.
    Is dit om een hoger bod te krijgen ?

Volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling.
    Mocht ik het verkeerd hebben hoor ik het graag.

4. andre@home

andre@home Senior Member

Sinds:
    22 jul 2001
    Yep grotendeels verkeerd.
    1. niet sterk verouderd, bovendien alle info is gegeven, niets is geheim, alle info te checken. Er wordt geen snelle game-pc geclaimed, alleen een snelle desktop voor gezin/foto/multimedia gebruik..
    2. Kijk naar het filmpje hoe snel ie nog is.
    3. Je kunt dit systeem nog steeds prima vergelijke met deze systemen vanaf 700 euro nieuw.
    4 Kijk eens hoe compleet dit systeem is! Verder bijna alles nieuw: DVD speler/brander, kaartlezer, Logitech keyboard en muis, kast, voeding
    5. Waar krijg je voor die prijs een SSD van 250 GB en een 2TB harde schijf. Vaak nog geen SSD en dan een 1 TB klassiek HD of hoogstens een 128 GB SSD.
    6. Compleet bakcup systeem met 2 USB sticks meegeleverd (1 voor installatie de andere voor recovery)
    7. Met een bod van 300 euro ben ik wel tevreden hoor
    8. in de eerste was in titel een irritant foutje ingekomen, maar je kunt dat niet meer aanpassen dus heb ik de oude zo goed als leeg gehaald en een nieuwe posting gemaakt. Dus dat is mijn foutje.... ja, klopt... je hebt een klein min puntje gevonden. Daar staan veel (=7 ....)pluspunten tegenover.

De bieder heeft een ander mooi systeem korter in de buurt van vergelijkbare prijs kwaliteit gevonden.

De reservering gaat er dus vanaf.

Hopelijk ben je nu gerustgesteld. Eigenlijk is een "Te koop" deel in het forum geen "discussie deel" van het forum, daar is de rest van het forum voor bedoeld. Als je niet wilt kopen, hoef je immers ook niet te reageren. Als iedereen die niet koopt hier reageert...dan verwatert dit topic. Dat kan niet de bedoeling zijn van een Te Koop" topic. Als het NOK was had de mod allang ingegrepen. Niet gebeurd en ik heb het netjes proberen te houden, alle info staat er met uitgebreide, duidelijke foto's .

Laatst bewerkt: 19 nov 2017 om 16:34
  5. 5erveD

5erveD Senior Member

Sinds:
    3 mrt 2014
    Die chip is toch al gauw 4/5 jaar oud.
    Bordje is ook zeker 5/6 jaar oud.
    De voeding is ook niet al te best

Das gewoon verouderd hoor ;-)

6. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Je kan het allemaal mooi verwoorden maar heel vaak de term nieuw roepen maakt de PC niet nieuw.
    Vooral het feit dat je de i5 2500 als nieuw verkoopt doet mij het vertrouwen verliezen, die worden al jaren niet meer gemaakt en garantie kan je dus vergeten. vervolgens beweer je ook nog dat hij gelijkwaardig is aan een 7400 ?????
    En dan een passieve GPU in een kast zonder outake fan is vragen om problemen
    een gratis tip van een verkoper,' KISS' keep it short and simple.
    300 euro is namelijk geen slechte prijs maar de overvloed aan promotionele onzin doet kopers afhaken.

7. andre@home

andre@home Senior Member

Sinds:
    22 jul 2001
    Tnx...
    Was idd wat lang,
    Maar ben blij dat de prijs / kwaliteit verhouding als OK gezien wordt

Laatst bewerkt: 19 nov 2017 om 18:04
  8. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Daarvoor heb je de knop Melden links onder en je dan een moderator kan vragen de topictitel aan te passen, want dubbele topics is niet toegestaan en noemen ze crossposting.

Houd er wel rekening mee dat je 2de hands niet met nieuw kan vergelijken plus een ander punt is dat je soms voor losse hardware meer krijgt dan voor een compleet systeem. Er zijn meer mensen die op zoek zijn naar losse onderdelen en dan geen zin erin hebben om meer te moeten betalen voor extra onderdelen die ze niet nodig hebben. Dat is dus de moeilijkheid wanneer je een compleet systeem gaat verkopen en je dan vaak qua prijs er minder voor terug krijgt.

Maar evenzogoed, je systeem is een leuk systeem en wat je er voor wilt vragen staat je volledig vrij en niemand je kan verplichten er minder voor te vragen en alleen maar kunnen adviseren. Persoonlijk denk ik dat als je zo rond de 250 euro er voor krijgt dat je beter kan toehappen maar afhankelijk dan ervan hoe snel je het systeem verkocht wilt hebben. Plus houd ook de mogelijkheid open voor losse verkoop wanneer het langer gaat duren en je vaak dan ziet dat je uiteindelijk meer krijgt.

9. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    HWI is ook niet de beste plek voor verkoop, we zij hier nogal kritisch.
    Je staat gelukkig wel open voor opbouwende kritiek.
    Een extra outake fan erbij zetten lijkt me verstandig.
    En zet dan een verkorte versie van de ad met alleen de feiten op tweakers ( reacties uitzetten) of marktplaats en je bent zo van die PC af.

5erveD en andre@home vinden dit nuttig.
  10. 5erveD

5erveD Senior Member

Sinds:
    3 mrt 2014
    Ja, zet reacties uit op Tweakers.

11. Larsiano

Larsiano Senior Member

Sinds:
    12 dec 2013
    laat deze persoon toch zijn HW verkopen, whats the big problem?