slechte ervaring, alternate

hey met raymond hier,. ik heb een discussie oveer alternate

ik heb 10 november een besteling geplaatst. toen bleek dat 2 items niet op vooraad waren,
ok ik dus hierop wachten, maar ik had wel al betaald.
nou wat je leest is niet echt waar, het koste hun 2 dagen om de betaling te kunnen acepteren.
nou, toen eindelijk de order binnen was (17 november) toen werd de besteling naar het magezijn gestuurd, nu 10 dagen later heb ik nog steeds niks gezien van mijn besteling, ik ben hier wel over geiriteerd want ik zit nu wel 400,- in de min

heeft iemand anders ook slechte ervaringen gehad met deze shop?
Mvg Raymond

Dat is niet netjes inderdaad, normaal gezien duurd het nooit zo lang en word je netjes op de hoogte gehouden mocht dat wel het geval zijn.

Ik zou ze zelf ook zsm bellen en aankaarten wat er aan de hand is en hoe dit kon gebeuren dat u geen enkel bericht heb gekregen over de stand van zaken, en waarom alles zo lang heeft geduurd.
Normaal mocht iets erge vertraging hebben word men geinformeerd en eventueel een ander product aangeboden omdat het nog lang kan duren eer het bestelde(betaalde) product binnen komt

Ik zelf heb denk ik 2x bij alternate bestelt en toen waren ze erg snel met leveren omdat alles op voorraad was

nou hoor ik net dat mijn speakerset niet op vooraad was en morge pas aankomt, ik hoop dat ik alles snel binekrijg en niet opeens weer andere dingen uit vooraad gaan, het zou fijn zijn als ze dit eerder hadde gezecht
ik hoop dat ik snel mijn spullen binekrijg dan

Verkade

Senior Member
User systemen
Ik had een hele PC gekocht en bleek iets mis mee te zijn, ik heb veel dingen getest en ik kwam uit bij moederboard of processor. Dus die 2 dingen heb ik terug gestuurd. Het is nu bijna 2 weken verder en heb niks gehoord. Heb ze na 1 week een email gestuurd met alle gegevens, ze zeggen dat ze niks ontvangen hebben en of ik de track n trace code wil opsturen. Ik heb zelf gekeken op track n trace en ze hebben de dag erop de dingen binnen gehad. Ik heb dus de link en code opgestuurd naar hun, het is nu al weer 6 dagen en heb nog geen reactie gehad. Gisteren heb ik weer een email gestuurd.

Ik haat het om te bellen maar zit er niks anders op, misschien dat ze dan het wat serieuzer nemen.

Laatste keer dat ik daar iets bestel.

Edit:
Net een email gekregen. Ze hebben gereageerd op de email die ik gisteren gestuurd heb. Dit staat er in de email:
Geachte heer Verkade,

Bedankt voor uw email wij gaan er hier intern even naar kijken.

Met vriendelijke groet,

Matthijs van der Spek
Alternate klantenservice

Daar moet ik het dan mee doen waarschijnlijk.

Verkade

Senior Member
User systemen
@ raymondbarbolina:
Hoe is het afgelopen?

Bij mij heeft het 4 weken geduurd. Week nadat ik dus die email binnen kreeg, had ik een email gestuurd van: 'als jullie het kwijt zijn, stuur dan maar nieuwe spullen op, ik ga niet wachten totdat ik een ons weeg'. Nouja 5 dagen verder hebben ze de spullen opgestuurd. Ik heb maar een email gekregen met een order. Daarin hadden ze de processor 2x in staan. 1x +1 en 1x -1. Zo precies hetzelfde met de moederboard. Dus of ze het getest hebben is nog de vraag. Nouja ik doe daar geen zaken meer.

Dag dat ik het binnen kreeg, gelijk aan de computer begonnen. Die avond stond het bij me moeder thuis.

Bovenaan