1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

skype is rotzooi !!

Discussie in 'Overige software en programmeren' gestart door Doggyyy, 9 aug 2008.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.
  1. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    sins ik skype er op heb gezet krijg ik steets internet foutjes en nu ik het er af heb gegooi zijn je raat het al de foutjes ook verdweenen als iemand probleemen heeft met internet raad ik aan op skype er af te gooien. ik wouw dit even mededeelen.

2. dree450

dree450 Senior Member

Sinds:
    3 jul 2008
    Is dat opzet: al die taalfouten? :)

3. Roy-776

Roy-776 Senior Member

Sinds:
    5 apr 2007
    Ik heb totaal GEEN problemen met Skype.
    Over welke versie beschik je?
    En wat voor internet foutjes zijn het, want dit is niet echt duidelijk uit gelegd.

Ik gebruik skype al een xx aantal jaar.

4. Matthias Helder

Matthias Helder HWI Redactie

Sinds:
    23 jan 2004
    Wat bedoel je precies met "foutjes"?

Onlangs had ik ook problemen met IE7 en de (toen) nieuwste versie van Skype. Na een halfuurtje slurpte IE7 telkens honderden MB's aan geheugen en uiteindelijk kon ik dan zelfs geen pagina's meer bezoeken. Na het uitschakelen van de Skype invoegtoepassing in IE7 was m'n probleem meteen opgelost.

Iets dat problemen kan veroorzaken is m.i. niet meteen "rotzooi". Voorbeeldje: Windows geeft ook problemen bij veel gebruikers (anders zou een groot deel van dit forum niet eens bestaan), is het daarom ook meteen "rotzooi"?

5. DVBAS

DVBAS Senior Member

Sinds:
    23 mrt 2008
    Ik ben geen skype gebruiker en het is mogelijk dat er wel wat fouten inzitten, maar daarom moet je nu ook weer niet zo overdrijven.

Probeer eens een oudere versie te installeren.

6. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    nee das niet met op zet ik heb dislesy

7. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    ik had dit probleem met internet expoler dat hij als ie een site is aan het laden dat ie dan op eens zegt dat ie hem niet kan openen trewijl ie er al staat maar het probleem is nu op gelost

8. Matthias Helder

Matthias Helder HWI Redactie

Sinds:
    23 jan 2004
    Misschien voor jou ook het proberen waard om de invoegtoepassing eens uit te schakelen? Mogelijk dat datzelfde onderdeel voor problemen met IE zorgt bij jou. Het is verder ook niet een bijster interessante invoegtoepassing, dus missen zul je hem vast niet ;)

9. dree450

dree450 Senior Member

Sinds:
    3 jul 2008
    Sorry Remon, was niet om je te beledigen. Wel goed van je om dat even te vermelden!
    Je lijkt me trouwens een bijzondere aardig persoon en ik hoop dat je een beetje hulp voor je "probleem" hebt gevonden.

M.b.t. Skype : voorheen waren er totaal geen problemen met Skype, maar sinds men de software heeft geproffessionaliseerd, is het er niet beter opgeworden m.i.
    Gr. Dree.

10. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    oke ik zal het probeeren of het helpt

11. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    excuse aan vaard ;)

12. wkuiper

wkuiper Senior Member

Sinds:
    18 sep 2000
    Ook ik gebruik sinds kort Skype en ook ik heb daar problemen mee. Vaak meldt het programma tijdens het opstarten dat het corrupt is en opnieuw geïnstalleerd moet worden. Maar dat is niet waar... Als je het programma een paar minuten later handmatig start is er niets aan de hand.
    Een paar threads hierboven heb ik een vervelende foutmelding gepost die ik regelmatig krijg als ik vanuit WordPerfect een bestand naar Acrobat Writer afdruk.
    Het gaat - om flauwe opmerkingen voor te zijn - om WordPerfect X4 en Acrobat Pro 8. Kortom, aan de (gloednieuwe) software zal het niet liggen.
    Aan mijn Windows versie mankeert ook niets.
    Zou Skype de horzel in de pels (kunnen) zijn?

13. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    ik denk het wel moet je skype er eens af gooien en kijken op de probleemen zich nog voor doen

14. wkuiper

wkuiper Senior Member

Sinds:
    18 sep 2000
    Zal ik doen.

15. wkuiper

wkuiper Senior Member

Sinds:
    18 sep 2000
    Heb Skype een week geleden uit het opstartmenu gehaald.
    Sindsdien die Printserver-fout niet meer op mijn scherm gezien...

16. Doggyyy

Doggyyy Senior Member

Sinds:
    20 nov 2007
    gelukig maar ;)

17. MINIke

MINIke Senior Member

Sinds:
    7 feb 2008
    mja skype is ook niet mijn beste vriend .. blijkbaar werken wamp servers niet zolang skype opstaat (ook bij offline gebruik) :?

18. oostland33

oostland33 Senior Member

Sinds:
    21 jan 2008
    Ik zie dat het per pc verschillend is.

Geen errors hier, kheb wel last van andere errors maar die zijn anders gerelateerd :D

19. wkuiper

wkuiper Senior Member

Sinds:
    18 sep 2000
    Nogmaals, ik kan niet bewijzen dat Skype de boosdoener is - voor hetzelfde geld is het bijvoorbeeld Weather Watcher - maar sinds ik Skype uit mijn opstart-menu gehaald heb, ben ik verlost van 90% van mijn klachten. Af en toe geeft een programma er de brui aan - weet niet waarom - maar kennelijk of mogelijk is Skype de druppel die de emmer doet overlopen.

20. dree450

dree450 Senior Member

Sinds:
    3 jul 2008
    als die andere programma's er nog last van hebben, deze gewoon m.i. even opnieuw installeren, als dat mogelijk is.

Topicstatus:
Gesloten, verdere reacties plaatsen is niet mogelijk.