1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Sitecom Greyhound AC2600 router (OpenWrt)

Discussie in 'Te Koop Aangeboden' gestart door RUTI, 27 nov 2017.

1. RUTI

RUTI Senior Member

Sinds:
    28 jan 2006
    Deze top router mag van mij naar een nieuwe eigenaar. In perfecte conditie en ziet eruit als nieuw. Is ongeveer een half jaar oud. Onlangs via marktplaats van iemand uit mijn buurt overgenomen. Ik heb geen bon, dus waarschijnlijk geen garantie.

Ik wilde de Greyhound gewoon een keer uitproberen, aangezien ik nieuwsgierig was naar OpenWrt en de mogelijkheden van deze router. Aangezien hij te groot is voor in de meterkast (ik weet dat dit niet de ideale plek is) en ik geen ruzie met mijn vrouw wil (hij mag niet in het zicht staan) hou ik gewoon mijn oude router.

Vraagprijs: 100 euro

Wordt geleverd inclusief adapter, originele doos, installatie-CD.

Ophalen (Nijmegen) is geen probleem, opsturen ook niet.

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 3 dec 2017
  2. RUTI

RUTI Senior Member

Sinds:
    28 jan 2006
    Niemand interesse in deze super mooie router? Laagste nieuwprijs is > 200 euro, nu dus voor minder dan de helft!

3. joz

joz Senior Member

Sinds:
    24 apr 2006
    Ik bied bij deze 80 euro ex verzenden.
    Zal een goed plaatsje krijgen en mijn huidige Netgear WNDR3700 met DDWRT dan gaan vervangen. Kan wel wat meer router gebruiken als ik over 2 maandjes in m'n nieuwe (eerste!!) koophuis trek. En DD/Open WRT kan ik echt voor geen goud missen :) Screw the girlfriend :p
    Hoor het graag.

Laatst bewerkt: 2 dec 2017
  4. RUTI

RUTI Senior Member

Sinds:
    28 jan 2006
    Dank voor je reactie. Ik wacht nog een paar dagen voordat ik een beslissing neem (advertentie staat ook bij de buren).

5. RUTI

RUTI Senior Member

Sinds:
    28 jan 2006
    Nee geen geheimtaal. Waren overbodige berichten die niks met het topic te maken hadden ;-)

Ga je akkoord met 95 euro inclusief aangetekend verzenden? (Dat is 86.40 excl. verzenden). Zo ja dan is hij van jou.

6. joz

joz Senior Member

Sinds:
    24 apr 2006
    Sorry, heb er nog is over nagedacht en het update beleid bekeken van Sitecom en denk dat ik er toch vanaf zie.
    Ik ben nu al niet meer vatbaar voor KRACK met mijn huidige router, en dat is de Greyhound nog wel.
    Een beetje goede router vinden is altijd een uitdaging. Custom firmware blijkt toch weer het antwoord :p

Beetje te impulsief gereageerd, excuses. Succes met de verkoop.

7. RUTI

RUTI Senior Member

Sinds:
    28 jan 2006
    Geen probleem. Succes met de verdere zoektocht.

8. RUTI

RUTI Senior Member

Sinds:
    28 jan 2006
    Deze is verkocht.