shopervaring: hoofdtelefoonstore.be (onderdeel van Coolblue)

jef123

Senior Member
User systemen
De Jamo wear in40i staat bij hoofdtelefoonstore.be in promotie (59 in plaats van 99 euro). De website zelf is erg informatief, er is duidelijke informatie over wat bij het product komt (in mijn geval bijvoorbeeld nog een beschermzakje), en die informatie wordt vergezeld van voldoende foto's die elk onderdeel van de Jamo's duidelijk tonen. Alles betaald, en enkele dagen later een pakje gekregen van Coolblue.

Hier komt het leuke onderdeel: Coolblue heeft eigen dozen die erg aantrekkelijk zijn qua kleurinstelling, het blauw-en-oranje kleurenschema is een ware opluchting in vergelijking met duf beige karton. Je kunt ook een kaartje uit de doos snijden om je buur te bedanken als hij het pakketje voor jou ontvangen heeft. Coolblue houd ook een wedstrijd: fotografeer het doosje om de origineelste plaats en win!

Het zijn kleine details die het verschil maken voor potentiële klanten. Ik heb nog geen problemen gehad met producten van Coolblue maar mocht dan gebeuren, dan denk ik graag dat alles zonder problemen afgehandeld zou worden. Coolblue heeft hun business erg goed voor elkaar. Ze slagen erin om hun website (en bijgevolg hun bedrijf) geen loopband-gevoel te geven, je voelt je eerder persoonlijk aangesproken, dat is waarschijnlijk regelrechte nonsens als het er op aankomt, maar het helpt

LINK richting de review van Jamo Wear IN40i
http://be.hardware.info/productervaring/3090/jamo-wear-in40i-door-jef123

Bovenaan