Shopervaring Bax-shop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

James007

Member
Geen 24 uurs levering, deze shop komt geen enkele afspraak na, belt of e-mailt nooit terug. Mensen pas op!!! Positieve reviews over deze shop komen van hun eigen medewerkers en familie. NIET IN ZEE GAAN met deze onbetrouwbare club.

Bij Bax een digitale piano gekocht. Deze zou binnen 24 uur geleverd worden. Na vele telefoontjes met helpdesk en leidinggevenden en na heel veel bla bla van de kant van Bax over problemen bij vervoerder (die van niks wist) gebeurde er nog niks. Na een week (!) was de piano echter nog niet geleverd en heb ik mijn geld teruggevraagd. Dat is de ene kant van het verhaal kort samengevat. U zou zeggen dat is het dan, geld terug en klaar

De leidinggevende van Bax, [knip] verzekerde mij, gezien de hele nare situatie, dat het geld snel terug staan op de rekening.

Maarrrr, hier begint de tweede kant van het verhaal...juist het bedrag (€1300) dat aan mij dient te worden overgemaakt is 4 dagen later nog altijd niet teruggestort. Het geld zou snel over worden gemaakt zodat ik toch een nieuwe piano kon bestellen. Maar nu bijna een werkweek later nog altijd geen geld terug op mijn rekening. Bax shop heeft me door deze bestelling twee weken van mijn leven gekost. Verder bellen ze nooit klanten terug, laat staan dat ze antwoorden op e-mails van klanten. Kortom Bax shop is een kak-shop. De eerste en laatste keer dat ik mijn instrument bij Bax-shop bestel.

Laatst bewerkt door een moderator:

Tom (TNT)

Senior Member
Mijn ervaringen met Bax-Shop.nl zijn geweldig goede retour serves altijd op tijd geleverd als er problemen zijn licht het aan de vervoerder. Ik heb al meer dan 30 bestellingen bij ze gedaan en zeker 5 garantie retour zendingen doen ze nooit moeilijk over. Ook vind ik de mail serves best goed niet subliem maar na een dag heb je wel antwoord ook al moest ik laatst is wat langer wachten maar het zijn ook mensen.

GamePCJanco

Senior Member
Heb alleen maar goede ervaringen met baxshop, elke keer als ik drumstokken bestel ( Ik sla nog aardig wat aan gort) kan ik ze de volgende dag bij een postnl afhaalpunt ophalen.

starsky

Senior Member
James007 komt hier alleen maar om te klagen

Overigens heb ik niets te klagen over baxshop, problemen zijn altijd netjes verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan