shopervaring Allekabels.nl

Martijn van Vooren

Senior Member
Prijs kwaliteit zeer goed en ze komen ook hun afspraken na, heb eens een bestelling rond 20.58 afgerond (hun voorwaarde is, als de artikel op voorraad is, en voor 21.00 besteld en betaald morgen in huis) en de volgende dag had ik het netjes binnen.

Heb er misschien al 8 bestellingen geplaatst, allemaal goed bevallen, totaal geen klachten.

Dabomb

Senior Member
Ik bestel er zelf ook regelmatig en kan ook onderschrijven dat het een prima webshop is, verzenden nooit problemen mee gehad en wat ze leveren is prima spul tegen schappelijke prijzen. Handig ook wel als het maar b.v. een paar kabeltjes zijn die in een enveloppe passen dat ze via de gewone post sturen. De fysieke zaak ligt trouwens niet ver van mij vandaan namelijk in Heerlen.

Ik ben ook bekend met deze shop.. Woon er zelf ook aardig in de buurt.. Vroeger liep het allemaal niet zo heel vlot bij die shop.
Het was ook nooit mogelijk om daar wat af te halen.. Grappig als je in de buurt woont en dan zie je ineens je bestelling richting eindhoven gaan, waarna die dan weer helemaal terug komt.. (als je het over inefficientie hebt)

Laatste keer dat ik daar besteld had duurde het wel wat lang, maar was toen wel geleverd gekregen.

erbkaiser

Member
Ik bestel ook regelmatig bij deze shop, even snel gekeken en ik zie dat ik al twaalf keer een order bij hun heb gedaan.
Goede prijzen en ze sturen alles inderdaad bij voorkeur in een dikke envelop, zodat dit gewoon met de post mee kan. Als er een pakketje nodig is is dit goed ingepakt zodat alles zonder beschadigingen aankomt.

Tot nu toe één keer een slechte ervaring gehad met een verkeerd geleverde kabel (USB mini vs micro), maar na een mailtje stuurden ze me zonder problemen alsnog de juiste toe zonder dat ik zelfs de andere retour hoefde te sturen.

Aanrader.

Forum m8

Senior Member
Voor zulk soort dingen kun je bij de prijsvergelijker een shopreview invullen. Veel makkelijker terug te vinden voor degenen die daar interesse in hebben.

Bovenaan