1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Sharing is caring! Doorgeef 8th Gen CPU tbv updaten BIOS

Discussie in 'CPU's, moederborden en geheugen' gestart door Ziekjes, 26 dec 2018.

1. Ziekjes

Ziekjes Member

Sinds:
    1 dec 2014
    Heren gebruikers,

Voor de update van mijn Z370 MOBO, bleek ik een 8ste generatie CPU nodig te hebben om er vervolgens een 9 serie op te kunnen gebruiken. Nou kan ik me voorstellen dat meer gebruikers hier “last” van hebben en dus wil ik de CPU nu aanbieden voor gebruik binnen de community.
    Het betreft een Intel Celeron G4920, in originele doos met stock koeler erbij.

Idee komt van een tweakers gebruiker en het idee is dat je “borg” betaald en verzendkosten. De volgende gebruiker betaald jouw de borg -1 euro terug. Hierdoor zijn jouw update kosten enkel verzendkosten en €1 (voor het gebruik van de CPU).
    Zie topic tweakers https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1751059/0

Uiteindelijk zal de CPU beschikbaar komen tegen enkel verzendkosten.

Ik zal proberen een lijstje bij de houden.
    Stuur me een PM indien je interesse hebt, we bedrag begint bij €30.

2. Ziekjes

Ziekjes Member

Sinds:
    1 dec 2014
    Ik zag trouwens dat ik geschreven had “Heren gebruikers”, dat was een beetje suf. Vrouwen zijn uiteraard ook meer dan welkom. Wilde het wel aanpassen maar ik heb geen idee hoe ik een edit kan doen...