Scoretopic 2: Wprime 1.55 32M

Ultimation

Senior Member
Dat was na het verstrijken van de inlevertijd, dus ik weet niet of dat wel geldig is nog. Je mag die posts namelijk niet meer bewerken en jou post is overduidelijk na 12:00 gedaan.

petervandamned

Senior Member
Hoe dienen scores aangeleverd te worden?

Om benchmarkresultaten aan te melden, dien je een user systeem met de door jou gebruikte componenten aan te maken op Hardware.Info. Behaalde scores kun je daarbij uploaden. Alleen scores met een juist screenshot tellen mee. In de screenshot moeten de volgende zaken zichtbaar zijn:

* Een gedeelte van de speciale contest achtergrond
* De benchmark met de score
* CPU-Z met het processor tabblad
* CPU-Z met het geheugen tabblad
* Notepad scherm met daarin de tekst 'Hardware.Info Phenom II OC-contest' en je forumnaam

Let op: in alle gevallen moet CPU-Z gevalideerd zijn
Staat er vrij duidelijk toch, niet achteraf pas.

sorry2

Senior Member
@chiller je kunt idd wel die validatie posten maar de regels zeggen ook dat als qinxi mee doet hij de post moet maken imo, dus lijkt me alles wat jij post niet geldig.

@sorry2 bios staat gewoon op 1,65v dus.
Prima, is altijd mogelijk.

ME4ME

Senior Member
Staat er vrij duidelijk toch, niet achteraf pas.
Toch zou het wel lullig zijn om z'n score af te keuren vanwege een te late validatie.

OK, als de score te laat ingelevert was... dan zou je die ongeldig kunnen verklaren. Maar nu is de score gewoon gepost zoals het moet, alleen een klein detail vergeten, die later gewoon verbetert is. Een validatie is gewoon om te bewijzen of de genoemde clocks ook wel echt gehaald zijn...

In mijn ogen kun je het niet maken om iemands score ongeldig te verklaren, puur omdat er bewijs miste, wat later alsnog gelevert is.. Als het mij zou overkomen zou ik dat ook niet leuk vinden, want de score is wel degelijk gehaald, en daar is natuurlijk tijd in gaan zitten.

just my 2 cents ;)

Koen Crijns

HWI Redactie
We moeten streng zijn, maar je kunt ook overdrijven. De score zélf was er op tijd, de validatie klopt dus we keuren hem vooralsnog goed. (Met als voorbehoud dat we bij eventuele winst graag een bewijs van de boven 0 claim zijn.)

leeghoofd

Hardware.Info Pro OC
Koen, dan kan je ook een foutieve inbreng in de user system goedkeuren niet ? Zoals enkelen hebben meegemaakt met de eerste score input. Score was ook gehaald, gevalideerd, maar "ook" een kleine foutje ingeslopen in het posten niewaar ?

Waar trek je de grens... als het één kan , dan kan helaas het andere ook... precedenten scheppen kan gevaarlijk zijn... tis aan de deelnemer om te zorgen dat alles inorde is... anders ist noppes helaas...

Ik sluit me bij Peter aan... ten nadele van een landgenoot....

Mod_Aap

Senior Member
Koen, dan kan je ook een foutieve inbreng in de user system goedkeuren niet ? Zoals enkelen hebben meegemaakt met de eerste score input. Score was ook gehaald, gevalideerd, maar "ook" een kleine foutje ingeslopen in het posten niewaar ?

Waar trek je de grens... als het één kan , dan kan helaas het andere ook... precedenten scheppen kan gevaarlijk zijn... tis aan de deelnemer om te zorgen dat alles inorde is... anders ist noppes helaas...

Ik sluit me bij Peter aan... ten nadele van een landgenoot....
Verhaal was dat de betreffende personen sowieso geen punten zouden krijgen. ;)
En voor de rest heeft Koen naar mijn mening groot gelijk, de score is gewoon gehaald en validatie vergeten te posten kan gebeuren. Zou het zelf ook niet fijn vinden als ik op zoiets gen**t zou worden.

leeghoofd

Hardware.Info Pro OC
Nou Koen is ook niet echt het type door wie ik gen**t zou willen worden :p...

Tis beter voor de competitie dat die jongen zijn score krijgt, maar dan mot je schoonheidsfoutjes in de volgende rondjes ook door de vingers zien...

Gamer

Senior Member
We moeten streng zijn, maar je kunt ook overdrijven. De score zélf was er op tijd, de validatie klopt dus we keuren hem vooralsnog goed. (Met als voorbehoud dat we bij eventuele winst graag een bewijs van de boven 0 claim zijn.)
Hmm, in mijn eerste inzending boven 0 had ik het niet in mijn usersysteem ingevuld.
Krijg ik dan ook nog die punten ? :mrgreen:

Bij deze het scoretopic voor de tweede van de vier benchmarks: Wprime 1.55 32M.

In deze thread alleen scores plaatsen. Discussie a.u.b. in andere topics!

Plaats bij iedere score deze gegevens:

• Behaalde score
  • Gebruikte koeling
  • Categorie boven 0 / onder 0
  • Link naar screenshot (denk aan de verplichte achtergrond!)
  • Link naar usersysteem

Succes met overklokken!
Hier staat nergens dat je moet cpu-z moet valideren dus is het logisch dat hij het in eerste instantie was vergeten. Dit heb ik namelijk ook gehad.

P33R

Senior Member
als je even het gepinde treat door leest: score regelement zul je zien dat er duidelijk staat.
dat cpuz ten alle tijde gevalideerd dient te zijn.

sorry2

Senior Member
QinXi... bij deze bedankt voor de validatie.

Zo iedereen weer scherp, kunnen we nu weer verder.:mrgreen:

Bovenaan