1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

scanner wel/niet herkent

Discussie in 'Printers, scanners en all-in-ones' gestart door tidus, 20 apr 2002.

1. tidus

tidus Senior Member

Sinds:
    24 jan 2002
    dag mensen.....op onze server hebben we een probleempje. de scanner doet het niet meer.

hij kan wel aan want de lamp brand maar als hij wil gaan scannen loopt de computer vast.
    onder apparaat beheer staat de scanner er gewoon tussen. maar voordat de computer vast loopt komt er eerst nog een melding dat hij niet herkent word.....

het draait allemaal op windows ME.

alvast bedankt

2. Jens

Jens Senior Member

Sinds:
    16 apr 2001
    Is ook handig als je dan ff vermeldt wat voor een scanner je hebt, via wat voor interface hij is aangesloten, welke drivers je gebruikt etc.

3. tidus

tidus Senior Member

Sinds:
    24 jan 2002
    jah ach. het is al laat. het is een HP scanjet 4100c op USB.
    we gebruikte de gewone drivers van de CD maar nou heb ik de drivers van ME op hun site gedownload maar het werkt nog niet.

4. Jens

Jens Senior Member

Sinds:
    16 apr 2001
    Hm... laat ik nou toch net zo'n probleem hebben met onze HP 6200C scanner:(. Maar het ligt waarnschijnlijk aan een IRQ conflict (hoewel windows daar niks van aangeeft)

5. anton1

anton1 Senior Member

Sinds:
    17 jan 2001
    Windows USB patch downloaden en installeren?