1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor-X

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door Dabomb, 25 apr 2017.

1. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Vraag me af wat deze videokaart nog waard is:

Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC Vapor

Afbeelding is niet van mij, en ik heb maar 1 kaart.. Wanneer gekocht weet ik niet, vermoed eind 2015 of ergens in 2016.. Weinig mee gegamed, zelf niet aan de kaart lopen prutsen of nog meer geoced..
    Een bon is te fixen, weet alleen niet of garantie nog geld (vermoed dat dit tegen het einde loopt)

Ik heb de complete doos erbij...

Ik zie de normale R9 290 al voor 130 euro bij de buren te koop staan. En ik zie mijn gelijke kaart voor 150 euro staan.. Neem aan dat 130 euro dan wel intressante optie is?

Reden waarom ik de kaart wil verkopen..

Heb reeds een 2560x1440P scherm gekocht, en zou grafisch gezien wel een prestatie boost kunnen gebruiken.. De Radeon RX vega wil ik misschien over slaan.. Vermoed dat die prijs van die kaart 600+ zal zijn.

2. TR-8R

TR-8R Member

Sinds:
    13 jul 2016
    Ik denk dat je €150 wel als vraagprijs kan nemen. Dan heb je nog wat speling.

3. Cornee

Cornee Senior Member

Sinds:
    13 aug 2016
  4. Dabomb

Dabomb Senior Member

Sinds:
    9 jul 2012
    Ok bedankt mensen, ga hem binnenkort als ik een nieuwe kaart heb hem in de verkoop zetten.

5. JensTX

JensTX Senior Member

Sinds:
    19 dec 2015
    net zoals de anderen al zeiden, zou ik ook zeggen dat je er max 150 euro voor mag vragen, vooral vanwege dat er kaarten zijn die beter en zuiniger zijn(RX 480, GTX 1060) als deze