1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Samsung S6 Edge 64gb goud

Discussie in 'Wat is dit nog waard?' gestart door quiller, 2 dec 2017.

1. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Wat is naar jullie mening voor mijn smartphone een goede vraagprijs (en wat zou een realistische verkoopsprijs moeten zijn)?

Samsung S6 Edge 64 Gb goudkleurig inclusief otterbox beschermingscase.
    Smartie is van mei 2015, in zeer goede staat, zeer lichte gebruikssporen (dus altijd goed mee omgesprongen) en werkt nog flawless.

2. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    Ik verwacht €275 a €300,- Je hebt een 64GB versie. Omdat ik €330,- terugkreeg op de Galaxy S6 Edge Plus 32GB goudkleurig inclusief een otterbox beschermingscase en een ultra-clear anti-kras laag van mijn vrouw via Marktplaats. Als je via Marktplaats gaat verkopen laat het dan bieden

Succes ermee

3. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Maar... wanneer? Jij hebt die S8 toch al maanden?

Valt me wel op hoeveel S6's met "kleine barst..." er op MP staan. Ik heb nog nooit een barst in een telefoonscherm gehad. En met een marmeren vloer was het nou niet bepaald alsof er geen kansrijke omgeving was..

4. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    Ik heb sinds 19 april 2017 de S8+ ik en me vrouw heeft haar S8+ ook sinds die datum. De S6 Edge Plus 32GB van mijn vrouw verkocht voor €330,- scherm was 100% krasvrij. Ik verwacht dat hij hem €275 a €300 voor zijn smartphone met de extra accessoires erbij kan krijgen en bovendien heeft hij een 64GB opslag.

5. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Een redelijke vraagprijs zou zo rond de 220 tot 240 euro zijn want ik zie nu al een aantal te koop staan voor 220 euro, en qua verkoopprijs denk ik dat je dan zo rond de 200 euro kan rekenen wat je er in elk geval dan nog voor moet krijgen.

De S6 plus ligt sowieso hoger qua prijs maar de S8 is ook inmiddels alweer gedaald in prijs en dit dan ook weer effect heeft op voorgaande modellen qua 2de hands prijs.

6. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Hartelijk dank voor de adviezen... Gelet op de eindejaarsperiode ga ik wss beginnen met een vraagprijs rond de 270 in dat geval. (werk meestal via site '2dehands')

7. Roel1966

Roel1966 Senior Member

Sinds:
    17 feb 2010
    Het is ook een beetje ervan afhankelijk hoe snel je je smartphone verkocht wilt hebben en je met die vraagprijs denk ik wat meer tijd nodig zal hebben. Zelf kijk ik meestal even bij V&A op Tweakers en pak daar dan de gemiddelde vraagprijs van als ongeveer een maatstaf en daardoor dat ik aan een bedrag van tussen 220 en 240 euro kom.