Samsung EVO

Kees030

Member
Interpretatie "deze" :s

In het nieuwsoverzicht stond: "maak een bureaubladafbeelding waarop een Samsung 840 EVO SSD centraal staat én maak een foto van je computer waarop deze zichtbaar is".

Ik heb er geen seconde aan getwijfeld dat "deze" verwees naar "een Samsung 840 EVO SSD" en er dus een foto gemaakt moest worden van mijn computer waarop een Samsung 840 EVO SSD zichtbaar is.

Nog net op tijd deze foto en "een bureaubladafbeelding waarop een Samsung 840 EVO SSD centraal staat" gepost :sweatt:

Vandaag zat ik wat te bladeren door de andere inzendingen en het viel op dat er maar weinig waren met een foto van een computer waarop een Samsung 840 EVO SSD zichtbaar is :roll:

Aanvankelijk dacht ik nog: "Wat zonde van al die mooie inzendingen; ze voldoen niet aan de voorwaarden om te winnen.....". Maar op een gegeven moment waren dat er zo veel dat er iets niet moest kloppen......

Uiteindelijk de post van David van Dantzig "Let op: 2 afbeeldingen plaatsen" geopend en toen pas gezien dat "deze" bedoeld werd te verwijzen naar "een bureaubladafbeelding" i.p.v. naar "een Samsung 840 EVO SSD" :z

Bovenaan