Ryzen from the Ashes, MSI Tomahawk Arctic build

Bij dezen mijn zwart witte Ryzen from the Ashes build. Ik had hem liever gemaakt met een Ryzen 5 en een betere videokaart, maar dit is natuurlijk ook top :)

Voor een alternatief met Intel/Nvidia combo zie > Intelesante build

Code:
https://nl.hardware.info/wensenlijst/2278339/razah/ryzen-from-the-ashes-msi-tomahawk-arctic-build

upload_2017-3-24_15-23-6.png

upload_2017-3-24_15-23-37.png

Ik heb aardig zitten puzzelen om het allemaal binnen de €1250 te houden maar het is helemaal goed gekomen.

EDIT: Wensenlijst en plaatjes geüpdatet omdat nu de B350 Tomahawk Arctic wel beschikbaar is bij Alternate, de 850 EVO ssd vervangen voor een M.2 SSD en nog even een Cryorig H7 toegevoegd om het compleet te maken. (Totaal €1248,49)

Kritiek, tips of eventuele verbeteringen zijn altijd welkom :)

@Sw333t en @SimonV, ik snap de opmerking over de CPU koeler, en ja de Wraith Spire is een erg mooie en goede cpu koeler. Maar om die Ryzen 7 1700 naar 3.9-4.0 te krijgen heb ik toch gekozen voor flinke Cryorig CPU koeler.

@HilleG Vrij karige opslag inderdaad, maar ja achteraf een HDD bijplaatsen kan natuurlijk altijd nog :)

Laatst bewerkt:

Sw333t

Senior Member
User systemen
Beetje jammer van die losse cpu cooler. Ik zou juist gebruik gemaakt hebben van die AMD Wraight cooler die bij de 1700 zit. Mooiste boxed cooler ever.

Mooie build met goede en kwalitatieve componenten. Zoals @Sw333t al aanhaalde kan je inderdaad ook gewoon de Wraight koeler gebruiken die wordt geleverd bij de 1700. Is een goede koeler en het bespaart je geld om nog elders in te investeren :)
Kan je mijn build ook eens bekijken? ;)

Bovenaan