1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Ruis, ruis veel ruis

Discussie in 'Desktop besturingssystemen' gestart door dommeltje, 13 sep 2009.

1. dommeltje

dommeltje Senior Member

Sinds:
    25 feb 2007
    Hallo,

Ik heb een pinnacle pctv 340e tv-stick. Maar als ik tv in mediacenter wil kijken is het een vloedgolf van ruis. Zelfs wanneer ik direct aansluit op het punt waar de coax-kabel het huis binnen komt. Heeft iemand een tip? Of is de tv-kaart gewoon 3 keer niets?

Dank :)

2. tv0

tv0

Sinds:
    1 okt 2009
    Analoge TV in media center is niet echt geweldig. Sowieso heb je om analoge TV in Media Center te kijken hardwarematige MPEG2 ondersteuning in je TV tuner nodig (Media Cente accepteert alleen digitale streamd) of je moet een software-encoder hiervoor installeren (bv MainConcept) echter levert dit meestal ook slechte kwaliteit op.

Tip: neem een goedkope DVB-T ontvanger. Dan heb je enkel free to air (NL 1, 2, 3 + Regionaal) maar wel in goede kwaliteit. DVB-T is ook goed in Windows Media Center geintegreerd.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009