Rol-Co Het begin van ronde 2 met de XFX 8800GT

Rol-Co

Senior Member
dat het mem klopt wel inderdaad , maar mijn kaartgeheugen is -8 ....dus ik weet niet hoe koud het bij jou is... :lol:

rapsacw

Senior Member
Wel pics, maar het zit onder de isolatie. Wat ik heb gedaan is van de originele koeler de bodemplaat te gebruiken (dus de koelribben ervan af, dat ribbelblik zit erop gesoldeerd en is er met een hobbybrander zo vanaf te halen), en daar de phase-change op gemonteerd, dus rams+gpu krijgen dezelfde koeling. Met de phase-change rev.2 veranderde tijdens de run de bodemplaat niet of nauwelijks van temperatuur, en die bodemplaat werd -41 (te zien in mijn SS, gpu intern is 14 graden warmer dan de koelplaat).

Ralf Schilders

Senior Member
jullie 2 zijn goed bezig/geweest dat wilde ik even zeggen!
ook de andere die door waren gegaan niet te vergeten

maar toch jammer dat de concurentie vind ik enigsins een heel stuk zwakker was deze keer..
teminste ik als buitenstaander heb dat gevoel gehad.. ook het gevoel dat mensen gewoon weg geen tijd hebben gehad.. ik heb het gevoel dat het maar een halve compo is geweest

het was dan beter geweest om de mensen die al wisten eigenlijk geen kans te maken vanwege tijd tekort.. en drukte dat ze hun plaats hadden afgestaan..

maar goed dat is altijd makkelijk achteraf praten;)
kan zijn dat ik als buitenstaander dit beeld heb en dat het niet klopt dan excuses mannen

Extera

Senior Member
We misten een belg in de contest... nee grapje. Maar door CJ hebben we wel meer gepushed in de vorige contest als zonder hem. Toch een beetje de Nederlandse eer verdedingen he :p

is toch half gelukt... met gelijk spel :)

Freaky1975

Senior Member
Toch jammer, Rob, met 949 fps was je overduidelijk de grote winnaar geweest...

Maar ik heb me aan de zijlijn goed vermaakt, de teasers van jullie waren geinig en het telkens zien ophogen van de scores maakte het best spannend!

haroldpee

Senior Member
Inderdaad jammer dat deze contest iets minder tot de verbeelding sprak (bij mij dan) dan de vorige Asus contest waar ik echt van heb genoten.

Dat had misschien te maken met het feit dat er toen 10 deelnemers waren ,waaronder een buitenlander, die er zodoende echt een internationaal tintje aan gaf waardoor er een bepaalde drive was om echt optimaal te presteren.
Wat ik ook minder vond was dat bij deze GPU contest bleek dat er een bepaald ''grijs gebied'' is m.b.t. de tweaks en de daarmee verband houdende score. Dat werd duidelijk na ronde 1 en later is er ook nog een poll over gehouden. Voor mijn gevoel was dit bij de superpi 1m benchmark -voor een leek- wat duidelijker en meer afgebakend.

Al met al een prima contest, maar ik hoop stiekem dat de volgende contest weer een cpu contest is.

Bovenaan