Rol-Co Het begin van ronde 2 met de XFX 8800GT

Massman

Senior Member
xtrememaster zei:
Zat er wel aan te komen, en precies de gegokte 1150mhz GPU :lol: (zie post 85)
1200mhz zal dan vast ook nog wel lukken niet dan? Ik krijg nou ook wel zin om de voltmod uit te proberen. Maar wacht nog op die geile PWN koelblokje van freezinghardware. Duurt al zowat 2 weken.
1150MHz lijkt de finale grens te zijn, hogere ingestelde waarden resulteren steeds in 1150MHz.

Rol-Co

Senior Member
klopt , maar alles na die foto is stikstof. :lol:

1150mhz is de max inderdaad...ik kan wel hoger instellen maar Gpu-z blijft 1150 aangeven...raar.

Tristard

Senior Member
Rol-Co zei:
klopt , maar alles na die foto is stikstof. :lol:

1150mhz is de max inderdaad...ik kan wel hoger instellen maar Gpu-z blijft 1150 aangeven...raar.
Zelfs als je een hogere waarde in de bios van de kaart insteld?
En krijg je wel een hogere 3dmark score als je hem hoger dan 1150 insteld?

Rol-Co

Senior Member
Bios flashen met hogere clocks heb ik nog niet geprobeerd, dat heeft ook geen zin denk ik nog zolang ocp er op zit.
Ik kan 3d mark 06 draaien op 1040 ongeveer denk ik maar in combinatie met het voltage komt ocp er in en is het slush.

doel is 20k 06

Rol-Co

Senior Member
Freaky1975 ...ja kan , volledig koperen zijn beter 8)

nieuwe score ....rapsacw stond alweer een dag op 1 he :mrgreen:

ik kon er net voorbij komen gelukkig.;)

Freaky1975

Senior Member
Ach ja, vanwege de betere geleidingseigenschappen van koper, natuurlijk...

Maar gefeliciteerd met de nieuwe score, heel netjes!

Ziet er goed uit Rol-Co

Vind het alleen jammer dat je niet wat meer op je hielen word gezeten door een aantal andere clockers met de kaart. Jammer dat die dan geen tijd hebben, dan zou het nog spannender kunnen worden :p

Score van mij vandaag op lucht.:lol:

And Results: :evil:

Validatie:

http://www.techpowerup.com/gpuz/zha6/

Dit is de benchmark score. Kon wel hoger komen alleen me zalman vf-1000 draait al op ze max en de koeler is zo heet dat er nog weinig valt te koelen.
Voor 24/7 houd ik hem op een acceptable 800Mhz. Geheugen word nog aan gewerkt.
Toch nog wel een nette begin score waar ik wel blij mee ben.:cool:

Rol-Co

Senior Member
xtrememaster .......ik zie geen score?.....alleen een gpu-z screen...tja, die kan ik air wel op 900 maken.:lol:

sorry2

Senior Member
Je staat eindelijk weer op plaats 1 zie ik :mrgreen: , goed bezig. Maar rapsacw zit je goed op de hielen. Dit gaat lekker zo. Maarja nog een paar nachtjes slapen...eh of zoiets, we zien wel. :cool:

Bovenaan