ROG MY PC! + filmpje!

Hallo,

Eerst even Tones, ASUS en hardware.info bedanken voor deze geweldige actie!

Over mezelf:
Robin, 16jaar, Belgie, verslaafd aan gamen,
bewerken en is altijd blij als er een nieuwe videokaart
, processor of koelingen uitkomt(ook al kan ik ze niet kopen, lol)

Linkje User systeem: http://be.hardware.info/usersystemen/18625/blue-bee

http://www.youtube.com/watch?v=iKn5Xm1Cf-I&feature=youtu.be
Het is aanteraden om het filpmje in 1080p te bekijken!

Ziezo, nu jullie het filmpje hebben bekeken ga ik jullie er iets meer uitleg over geven. Ik wel deze tekst niet te lang maken, want ik weet dat de meeste mensen deze toch niet helemaal lezen. In het filmpje probeerde ik dingen weertegeven die ik allemaal op mijn pc doe, ik ben niet degene die zijn pc gebruikt om word-documentjes te typen en patience te spelen. (met alle respect voor die mensen natuurlijk) deze zijn vooral dan gamen, video's bewerken... Ik probeer zo productief mogelijk te zijn en dit ook te delen op youtube. Dit doe ik nu al bijna 2 jaar en ik doe dit heel graag, elke dag leer je nieuw dingen bij. Ik weet dat mijn pc geen slome bak is, maar voor het bewerken heb je echt wel wat meer kracht nodig. Ik heb mijn pc niet zo lang geleden nog geupgrade : 8gb ram, en een nieuw AMD-fx processor, Wat ging die lekker snel de eerste dagen. Maar na een paar weken voelt hij weer traag aan. Dit is nog steeds mijn eerste zelf gebouwde pc. Dus dacht ik: ik ga al mijn talent inzetten om aan deze actie deeltenemen, en ik denk dat dit wel is gelukt. Alles is zelf gemonteerd en gefilmd en toch wel een tijdje aan bezig gezeten. Hopelijk genoten jullie er van!

Ik wens alle medekandidaten alvast al veel geluk!

Robin,

Laatst bewerkt:

Riwaa

Senior Member
Zeer mooi. Je hebt echt talent met het bewerken van video's. Denk dat ik nou helemaal niet meer ga winnen lol.

Succes.

Ja bf3 gaat vrij goed, enkel als ik opneem en zeker in 60fps dan voel je het echt wel.
Maar zoals ik zei, een slome bak heb ik niet, ik ben wel een hardware liefhebber!

Bovenaan