Retro ATX behuizing (cremewit)

Status
Niet open voor verdere reacties.
7

78134

Gast
User systemen
Ik ben op zoek naar een cremekleurige ATX behuizing voor een retro build (XP2000+)

Heb je iets staan, stuur me dan even een foto in PB

Electronica hoekje was dicht. Zaterdag maar ff kijken.
Overal (Nijmegen) heeft een ATX kast, volgens mij beige, staan (afgelopen woensdag nog). Misschien slingert er nog een witte Amilo kast rond. En in "het kippenhok" zou ook wat kunnen liggen, als dat nog niet is afgevoerd. Meestal zijn de binnenkomende beige kasten "joepie, originele Pentium en Windows XP, weg ermee" want alleen voor nostalgisten interessant. Zaterdags kan je "PC Tom" tegenkomen, of op woensdagmiddag mij. Als het niet te druk is in de winkel kunnen we meestal wel helpen met zoeken en/of foto's nemen :)

Er staat ook een complete XT-era bak in het hok achter, wachtend op iemand als MSDOS Retro (maar is misschien *te* retro). Of twee Quantum Bigfoot voor het 5.25" HDD gevoel.

division

Senior Member
User systemen
Overal (Nijmegen) heeft een ATX kast, volgens mij beige, staan (afgelopen woensdag nog). Misschien slingert er nog een witte Amilo kast rond. En in "het kippenhok" zou ook wat kunnen liggen, als dat nog niet is afgevoerd. Meestal zijn de binnenkomende beige kasten "joepie, originele Pentium en Windows XP, weg ermee" want alleen voor nostalgisten interessant. Zaterdags kan je "PC Tom" tegenkomen, of op woensdagmiddag mij. Als het niet te druk is in de winkel kunnen we meestal wel helpen met zoeken en/of foto's nemen :)

Er staat ook een complete XT-era bak in het hok achter, wachtend op iemand als MSDOS Retro (maar is misschien *te* retro). Of twee Quantum Bigfoot voor het 5.25" HDD gevoel.
Stichting overal? Sorry hoor maar de prijzen voor die oude hap onderdelen zijn daar veel te duur. Bijvoorbeeld een PCI ex videokaarten uit een Dell die ouder is dan 8 jaar en nog geen eens getest is. 20,- oude ddr1 sticks 3,50 per stuk.. vroeger vond ik het daar nog leuk, en ik snap dat die tent ook geld nodig heeft maar op die manier??

En nu staat er ineens een xt bak achter, terwijl ik meerdere keren naar zo iets gevraagd had en mijn naam en telefoon nummer had achter gelaten dat ik gebeld zou worden als zo iets bij jullie binnen zou komen..... en nooit was er iets..

Beetje jammer allemaal.

7

78134

Gast
User systemen
Ik heb mijn andere cremekleurige PC's bekeken. Ook die blijken kleuraccenten te hebben: (transparant) grijs/zwart.
Dan heb ik er helaas geen interesse in :)

Je zou eventueel op Ebay kunnen kijken.
Die verzendkosten zijn bijna het 3 voudige van de kast:(

Of twee Quantum Bigfoot voor het 5.25" HDD gevoel.
Kun je een prijs in PB noemen?

En nu staat er ineens een xt bak achter, terwijl ik meerdere keren naar zo iets gevraagd had en mijn naam en telefoon nummer had achter gelaten dat ik gebeld zou worden als zo iets bij jullie binnen zou komen..... en nooit was er iets..

Beetje jammer allemaal.
Dan ga je nu heen toch? Op dit moment is de interesse voor een XT er vanuit mij niet ;)

eismc2

Senior Member
User systemen
Ik heb hier nog een AOpen HQ08 staan cream met wat blauwaccent aan de voorzijde. Beetje lastig om zo'n bigtower over te laten waaien vanuit engeland naar nl. Ik heb ook nog een midi (ook cream) staan. Dus lijkt me de kringloop of ebay een beter alternatief met een beetje geduld..

Jay Speed

Senior Member
User systemen
Hallo, heb hier ongeveer 50+ crème en beige PC's staan in alle soorten grootte, merken en maten.
Je kan gerust komen kijken, 't is wel in België, 15km voorbij Antwerpen.
Foto's daar heb ik geen tijd voor, sommige zijn 20 jaar oud of meer.
Alles bijeen heb ik meer dan 120+ oude PC's staan en 30+ laptops en enkele servers.
Heb enkele foto's gemaakt kun je zien wat ik bedoel.

https://drive.google.com/open?id=15X7aaB10IUqXPsAEGjoS-o9EFv5orkUs

https://drive.google.com/open?id=14OhYw5cz3nUnhgLxy1ap7IMYscPhmHfE

Laatst bewerkt:

ruftman

Senior Member
User systemen
Hallo, heb hier ongeveer 50+ crème en beige PC's staan in alle soorten grootte, merken en maten.
Je kan gerust komen kijken, 't is wel in België, 15km voorbij Antwerpen.
Foto's daar heb ik geen tijd voor, sommige zijn 20 jaar oud of meer.
Alles bijeen heb ik meer dan 120+ oude PC's staan en 30+ laptops en enkele servers.
Heb enkele foto's gemaakt kun je zien wat ik bedoel.

https://drive.google.com/open?id=15X7aaB10IUqXPsAEGjoS-o9EFv5orkUs

https://drive.google.com/open?id=14OhYw5cz3nUnhgLxy1ap7IMYscPhmHfE
Dat is nogal een collectie zeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan