Resultatenthread - WPrime 32M - 2600K zonder limiet

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
dat is wel het gevolg.. vanuit HWI zit er ook en hoop energie in en voor 21 mensen is een compo organiseren ook niet de moeite.. maarja, misschien komt dat ook door de beperkingen van SB.. we gaan het zien volgend jaar..

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
eerst maar afwachten of S2011 ook niet gewoon multi verhogen wordt.. is volgens mij dezelfde ringbus dus niet zo heel spannend.. dan gaan we toch over op AMD met ze allen, dan volt er nog wat te tweaken :p

vid compo ben ik voor.. of weer eens een budget cpu compo... altijd leuk...

Hopelijk leid de slechte deelname er niet toe dat er geen volgende comp komt.
Het maakt het in ieder geval veel lastiger te verantwoorden om tijd te stoppen in de organisatie. En ik vermoed echt problemen om de volgende keer nog sponsors voor een competitie geïnteresseerd te krijgen. Voor honderden euro's prijzen beschikbaar stellen voor een handvol deelnemers is niet iets waar partijen voor in de rij staan.

Laat gezegd zijn dat mij het ook tegenvalt dat er wel voldoende mensen zich aanmelden, maar uiteindelijk veel minder mensen daadwerkelijk meedoen. Ik begrijp alle problematiek rond beterw chips waar tegen het onmogelijk concurreren is, maar mijn insteek zou zijn dat overklokkers ook mee zouden moeten doen voor de fun. Ik ben bang dat we mogen concluderen dat het deelnemen aan competities als deze voor de lol over is en de meeste mensen zodra er geen winkans meer is afhaken. Zonder direct keiharde conclusies te trekken, kan ik wel al stellen dat dit de mogelijkheid voor goed georganiseerde overklokcompetities in de toekomst niet doet toenemen.

Laatst bewerkt:

bullus

Senior Member
User systemen
Komt waarschijnlijk ook dat je niks voor deze compo moet aanschaffen.
Bij de amdcompo moest je de cpu kopen om mee te doen en er waren verplichtingen dat je zeker scores moest posten, nu is het niet zo het geval.

Zeker jammer dat er maar weinig animo is en voor sommige ook geluk ;)

Ik denk ook dat het uitmaakt zeker best veel mensen sandy bridge hebben, maar dat veel het als main systeem gebruiken en het risico van overclocken niet willen wagen. Of niet weten hoe het moet. Zeker voor een competitie zou ik zelf ook niet mijn hele systeem overhoop gooien en allerlei nieuwe osen installeren. Ikzelf heb het als benchbakje en heb een ander main systeem. Dan is het al anders..

Bovenaan