Resultatenthread - WPrime 32M - 2600K zonder limiet

door dat ik geen score voor ronde 1 heb ingediend in alle klassen doe ik toch enkel mee voor de eer toch :)

valt me trouwens wel op dat er niet veel actief mee doen nu
terwijl er animo zat was

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
echt jammer, telde net even.. kwam op 13 deelnemers dachtik die 21 scores hebben geproduceerd.. valt idd tegen.. want er zijn toch zeekr snelelre chips dan die van mij in de omloop..

maar eer peet.. jij hebt toch al de eeuwige roem ;)

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
klopt.. maarja, het gaat toch om de fun, niet om het winnen?

ik draai toch ook gewoon mee in de categorie met limiet op mijn 2600K?

ik red het ook niet tegen Roger en PJ.. maar de ervaring is wel leuk en telt zeker mee..

Ik vond spi 32 leuk. Je probeert wat en je hebt wat verschil in je tijd meestal slechter in mijn geval maar je ziet tenminste dat je wat verandert hebt.
Winnen kan ik ook bij 32m niks maar heb wel 14 sec van mijn tijd gehaald door tweaken! (=goed gevoel)

Bij wprime cine en ook 1m maakt alles wat je doet zo weinig verschil dat het zeker met een slechte cpu niet leuk is om er veel werk van te maken.
Heb een paar uur geprobeerd om mijn score te verbeteren en had na 15min een lucky run die ik nooit meer verbeterd heb

Ik heb me aangemeld en dus zal ik ook scores posten, maar ik baal echt dat ik niet bij de amd comp heb meegedaan vorig jaar. Die leek veel interessanter!

Hopelijk leid de slechte deelname er niet toe dat er geen volgende comp komt.

Bovenaan