Resultatenthread - WPrime 32M - 2600K met limiet

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
ik vind het oo kerg jammer dat mensen niet eerder iets posten, maar op het moment dat je een andere aanpak doet krijg je allemnaal commentaar van deelnemers over je opzet, gebeurde ook met de OC compo die ik met Gekke Gerrit organiseerde op T.net..

blijkbaar is het leuker om een uur lang in spanning te zitten net voor de deadline om te zien of je inzet genoeg was...

Viss

Senior Member
User systemen
First/Final score. Een beetje teleurgesteld in de toppers hier: had verwacht dat iedereen toch wel een beetje zou showen, maar al in de Superpi ronde was het duidelijk dat er toch een aantal gewoon tot de laatste moment wachten om iets te tonen. Het is uiteraard toegestaan, maar niettemin on-ge-lo-fe-lijk saai.

Anyways, 5.516s met 110 BCLK

http://content.hwigroup.net/images/usersys/benchmarks/013840-13.jpg
De opzet (locked multi/divider) werkt een redelijk saaie contest m.i. in de hand. Max bclk is een keiharde wall en na ronde 1 is duidelijk welke chip wat kan, redelijk zinloos dus om daarna nog "teasers" te posten...

Zie wel wat teasers en hoor wel een en ander maar er zijn inderdaad weinig die vroeg met de billen gaan.

Goed ik ben met wat laatste liters ln2 op mijn 2500k nu bezig
enkel met 1 doel de 111 blck halen :)
Erg benieuwd naar je LN2 setup Peet, vergeet niet wat plaatjes te posten :) Good luck!!

Laatst bewerkt:

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
Is dat echt je beste score dan man? Nog geen nieuws over je mobo?

Dit is op xp sp3, maar volgens mij was ik onder w7 ook net iets sneller dan jouw score

bullus

Senior Member
User systemen
....je hebt dus nog een betere score.. hopelijk deze week binnen (2e week)

xp sp2/vista 64/ w7 (geen verse) getest, w7 was de snelste. xp sp3 niet getest

Oldscarface

Hardware Info Pro OC
User systemen

Oldscarface

Hardware Info Pro OC
User systemen
Kou en de juiste bios doen erg veel :mrgreen:
Ik heb alle biossen getest die er waren en daar zit bijna 1 mhz bclcks verschil in.
Merkte het tijdens het switchen van de bios, bij de oude bios liep de cpu veel beter.
zo ben ik gaan testen totdat ik de ideale bios had en dat scheelde echt veel, zie resultaat.

En aan max bclcks heb je weinig he, leuk voor deze combo, maar voor de rest nutteloos.

Bovenaan