Resultatenthread - WPrime 32M - 2600K met limiet

Plaats in deze thread je WPrime 32M resultaten met de Intel Core i7 2600K met 40x CPU MP en 8x Mem MP limiet.

Belangrijk:

Plaats in de posting de behaalde benchmark score, de instellingen voor de CPU (multiplier en bClk) en de instellingen voor het geheugen (klokfrequentie en timings). Zet daarnaast een link naar de screenshot in de posting.

Daarnaast is het nodig om een Hardware.Info user systeem aan te maken en het resultaat daar ook als benchmarkconfiguratie te plaatsen. Op die plek kun je ook de screenshot uploaden waar naar je kunt linken.

Screenshot

In de screenshot moeten de volgende zaken zichtbaar zijn:

• Een gedeelte van de speciale contest achtergrond
  • De benchmark met de score
  • CPU-Z met het processor tabblad
  • CPU-Z met het geheugen tabblad
  • Notepad scherm met daarin de tekst 'Hardware.Info Sandy Bridge OC-contest' en je forumnaam

Klik hier om de verplichte achtergrond te downloaden in meerdere resoluties.

Werkt wprime met de sb moboos? aangezien ik nu even met de vervuilde w7 ssd een rondje probeer te runnen
maar hij ziet de hardware niet ofzo
kan wel annuleren maar dan kan ik niks saven

of maar gewoon weer nieuwe xp install :)

C.deWeerd

Senior Member
User systemen
Koen,

En deze wallpaper blijft dus voor de rest van de Compo?
Had ik eerder moeten weten dan had ik wel wat beter me best gedaan moet namelijk in de derde ronde verhuizen. En dan had ik dus wel de 3/4 ronde in de aankomende weken kunnen doen.. :p

kijken wat ik hier van bak. heb nog nooit geen wprime gedraait :lol:

edit;

nou win XP wou niet meewerken. elke x boing boing. mis dll mis dat. fuck ik ben 2 dagen bezig geweest en ik kon Wprime 1.55 niet draaiend krijgen.

Dus ik heb nu maar met Win7 gedaan:s
bclk 106.9
tijd 5.749

Laatst bewerkt:

Massman

Senior Member
User systemen
First/Final score. Een beetje teleurgesteld in de toppers hier: had verwacht dat iedereen toch wel een beetje zou showen, maar al in de Superpi ronde was het duidelijk dat er toch een aantal gewoon tot de laatste moment wachten om iets te tonen. Het is uiteraard toegestaan, maar niettemin on-ge-lo-fe-lijk saai.

Anyways, 5.516s met 110 BCLK

Rol-Co

Senior Member
User systemen
First/Final score. Een beetje teleurgesteld in de toppers hier: had verwacht dat iedereen toch wel een beetje zou showen, maar al in de Superpi ronde was het duidelijk dat er toch een aantal gewoon tot de laatste moment wachten om iets te tonen. Het is uiteraard toegestaan, maar niettemin on-ge-lo-fe-lijk saai.

Anyways, 5.516s met 110 BCLK
Eensch...... saaiste contest ever! zelfs langs de zijlijn.

Zie wel wat teasers en hoor wel een en ander maar er zijn inderdaad weinig die vroeg met de billen gaan.

Goed ik ben met wat laatste liters ln2 op mijn 2500k nu bezig
enkel met 1 doel de 111 blck halen :)

Bovenaan