Resultatenthread - WPrime 32M - 2500K zonder limiet

Viss

Senior Member
User systemen
Hangt ervan af wat je onder lucky verstaat, het is niet de 1e 2500K welke ik heb aangeschaft maar wel gewoon een retail (boxed) chip. Kwestie van kopen, testen en als het niet is wat je wilt op V&A ermee :)

diezel

Senior Member
User systemen
als ik iets krijg van iemand bedank ik hem er ook voor .
das het minste wat je kan doen ...en als ik de kans krijg om een goede cpu te pakken te krijgen doe ik dat ook zeker ....:D

Laatst bewerkt:
Voor Wprime doet het OS ook wat uit natuulijk.
Ram doet zo goed als niets aan de score, soms scheelt het 0.5 sec per keer je het draait.
Hey Luc ook weer eens van de partij :)

Goed mem heb je nodig voor alle onderdelen, zal ik maar zeggen. :) Ik moest nu ook op zoek naar goed mem, aangezien mijn voorraadje niet voldeed aan de SB's

Goede OS scheelt zeker zeker een getuned versie

Carre

Senior Member
User systemen
haha, zulke scores kan ik nooit en te nimmer draaien met mijn cpu, 51x dan houdt het wel een beetje op, niet tegen op te boksen zo :D

grt Kars (6.083)

Laatst bewerkt:

Viss

Senior Member
User systemen
In de meeste gevallen veranderd er bij SB niets aan de max multi, air of LN2 het maakt geen verschil. Hetzelfde geldt voor max mhz, een chip welke een max multi heeft van 55x zal over het algemeen ergens tussen de 5500 en 5599 kunnen benchen. Bclk schaalt wel wat mee met kou en wellicht dat de chips wat langer blijven leven maar echt verschil in max multi en max mhz zul je niet bemerken.

Carre

Senior Member
User systemen
mijn draait op een h20 620 van antec, dus niet vergelijkbaar met jouw water setup;)

Het moet voor me wel een beetje gezellig blijven:D ik brand liever niks door, kijk net om het hoekje met OC, de computer wordt ook nog gebruikt voor belangrijkere zaken:D

bij deze toch nog maar even mijn score:

Bijlagen

Bovenaan