Resultatenthread - WPrime 32M - 2500K zonder limiet

Plaats in deze thread je WPrime 32M resultaten met de Intel Core i5 2500K zonder limiet.

Belangrijk:

Plaats in de posting de behaalde benchmark score, de instellingen voor de CPU (multiplier en bClk) en de instellingen voor het geheugen (klokfrequentie en timings). Zet daarnaast een link naar de screenshot in de posting.

Daarnaast is het nodig om een Hardware.Info user systeem aan te maken en het resultaat daar ook als benchmarkconfiguratie te plaatsen. Op die plek kun je ook de screenshot uploaden waar naar je kunt linken.

Screenshot

In de screenshot moeten de volgende zaken zichtbaar zijn:

• Een gedeelte van de speciale contest achtergrond
  • De benchmark met de score
  • CPU-Z met het processor tabblad
  • CPU-Z met het geheugen tabblad
  • Notepad scherm met daarin de tekst 'Hardware.Info Sandy Bridge OC-contest' en je forumnaam

Klik hier om de verplichte achtergrond te downloaden in meerdere resoluties.

diezel

Senior Member
User systemen
ja dat is waar ...maar andere kunnen ook weer betere cpu hand pikken
de aankomende 2 benchen zijn puur cpu geloof ik ook Cinebench 11.5 is volgens mijn puur cpu ,,,,en geen mems

Nog maar eens een quote van Koen uit de aankondiging van deze comp

De andere twee categorieën zijn interessant voor wie niet met vloeibare stikstof aan de haal wil of wie een wat minder ver overklokbare Sandy Bridge chip heeft

HA HA

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
tja, peet, maar als mensen tussen de compo door gaan picken, dan kun je daar nooit tegen op.. ik doe aan deze como mee met 1 cpu, dus daar moet ik het me doen.. je kan toch nooit op tegen Bart en Roger.. die hebben gewoon meer mogelijkheden dan ik om een goede cpu te krijgen.. ik zie dat ook niet als een verlies..

Oldscarface

Hardware Info Pro OC
User systemen
tja, peet, maar als mensen tussen de compo door gaan picken, dan kun je daar nooit tegen op.. ik doe aan deze como mee met 1 cpu, dus daar moet ik het me doen.. je kan toch nooit op tegen Bart en Roger.. die hebben gewoon meer mogelijkheden dan ik om een goede cpu te krijgen.. ik zie dat ook niet als een verlies..
Hoho, nu doe je net alsof ik heel veel cpu's heb getest.
Ik kan je verzekeren dat menig man, waaronder Peter (Diezel) zelf meer cpu's hebben getest dan mij.

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
ik zeg alleen dat je meer mogelijkheden hebt... neem aan dat je thiando niet voor neits bedankte in je screenshot ;)

ik impliceer niet dat je zo veel cpu's hebt getest.. zo bedoel ik het niet

Oldscarface

Hardware Info Pro OC
User systemen
Ik denk dat mijn mogelijkheden wel meevalt hoor, je hebt voor deze combo 3 dingen nodig. Een goede cpu (meest belangrijk), een goed bord en voor sommige benchmarks goede tweaks.

Maar het is goed hoor :)

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
ik insinueer ook niet dat mensen het voor niets krijgen.. mijn cpu is ook gewoon retail gekocht.. net als alles hier in huis.. misschien dat zulke voordelen voor mij in de toekomst ook haalbaar zijn, maar moet je eerst wat presteren

maar het is natuurlijk wel lekker als je wat meer mogelijkheden hebt om betere chips te krijgen. jouw 2500K was ook geen lucky buy ;)
dat maakt ook niet uit, met goede rep komen mogelijkheden..

Bovenaan