Resultatenthread - WPrime 32M - 2500K met limiet

Viss

Senior Member
User systemen
Daar gaan we weer:

4376.7 x 6.803 = een efficiency van = 29774.

Een gemiddelde 2500K op hwbot zal rond de 30200 uitkomen. Wederom een (zeer) twijfelachtige score X-Tripiot.

X-Tripiot

Senior Member
User systemen
Kan wel in discussie met je gaan maar blijkbaar kan het dus wel.. Maargoed zodra ik iets hoogs haal klopt het toch nooit volgens jullie dus prima, ik snap m al

Viss

Senior Member
User systemen
Waar het om gaat is dat het iedere keer geknoei is, wie hou je voor de gek?

Diezel: 6.859 x 4401.1 = 30187,14
Peter: 6.827 x 4423.08 = 30196,36

Er is geen 1 proc op hwbot onder de 30000, je zit hier niet bij de zaterdagmiddagamateurs...

X-Tripiot

Senior Member
User systemen
ja dat snap ik natuurlijk ook wel dat dit geen breiclubje is. maar doe dit ook niet expres. Dit is nou eenmaal wat eruit kwam rollen. kan er ook niets aan veranderen :S het zat hier op 108 al op 7 seconden zoals je kunt zien met nog veel lagere mems. En mocht er weer gezegt gaan worden op photosoep, dan had ik ook natuurlijk ook een dikke 110 bclk van kunnen maken zonder probleem. Maar dat is niet zo fles de boel niet dit is wat eruit kwam and thats it..

Laatst bewerkt:

Massman

Senior Member
User systemen
Snel even de HWBOT database gecheckt.

Van alle 2500K Wprime 32M scores is er welgeteld één score die onder de 30k efficientie zit: eentje die volledig stock draait. Alle andere scores zitten boven de 30100. Alle top efficientie scores werden allemaal neergezet met XP.

Just FYI.

Sw333t

Senior Member
User systemen
We kunnen er een hoop over discussieren, maar de score is sowieso ongeldig, hij draait op de verkeerde mem multi.....
Bij categorie 3 en 4 mag je geen CPU-multiplier hoger dan 40x (4.0 GHz met 100 MHz baseclock) en geen geheugenmultiplier hoger dan 8x (DDR3-1600 bij 100 MHz baseclock).

Met andere woorden, lager mag dus wel. Dan kan ik net zo goed aangeven dat deze score niet geldig is. Is ook boven DDR3-1600 spec.

Overigens, zijn memtimings zijn behoorlijk strak, iets wat wellicht ook voor een betere score kan zorgen bij een lagere eff.

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
Bij categorie 3 en 4 mag je geen CPU-multiplier hoger dan 40x (4.0 GHz met 100 MHz baseclock) en geen geheugenmultiplier hoger dan 8x (DDR3-1600 bij 100 MHz baseclock).

Met andere woorden, lager mag dus wel. Dan kan ik net zo goed aangeven dat deze score niet geldig is. Is ook boven DDR3-1600 spec.

Overigens, zijn memtimings zijn behoorlijk strak, iets wat wellicht ook voor een betere score kan zorgen bij een lagere eff.

ik heb mijn stelling reeds terug genomen, vanwege een leesfout.
Maar wat jij zelf zegt klopt niet, aangezien diezel zijn score prcies klopt, er staat namelijk 1600 MHz mem BIJ 100 MHz baseclock.. doe zijn baseclock maar eens keer 8 ;)

en zijn memtimings zijn niet strak.. kijk maar eens bij massman of mijn score in het 2600K met limiet topic, 850 MHz + snelheden met lagere timinigs dan die van X-tripiot. maar dan nog. memtimings doen niets in Wprime 32

Sw333t

Senior Member
User systemen
Maar wat jij zelf zegt klopt niet, aangezien diezel zijn score prcies klopt, er staat namelijk 1600 MHz mem BIJ 100 MHz baseclock.. doe zijn baseclock maar eens keer 8 ;)
Als we allemaal hier toch in de zeikmodus gaan over een score, 8x 110 = 880. 880,3 is dan dus alsnog boven spec. No offence Diezel.

Laatst bewerkt:

X-Tripiot

Senior Member
User systemen
Snel even de HWBOT database gecheckt.

Van alle 2500K Wprime 32M scores is er welgeteld één score die onder de 30k efficientie zit: eentje die volledig stock draait. Alle andere scores zitten boven de 30100. Alle top efficientie scores werden allemaal neergezet met XP.

Just FYI.
Als je me stream bekijk zie je dat ik bijna alles in de bios op auto heb. Vandaar dat mijn 7 sec run ook op 1,2 volt is.heb ik gewoon geluk.

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
pffff, nee dat is lekker...

dat ligt niet aan spec, dat ligt aan het feit dat Cpu-Z de baseclock afrond op 1 decimaal...

gaat natuurlijk nergens over.. geheugen multi 8,00035 bestaat niet hoor.. zijn toch vaste waardes..

Bovenaan