Resultatenthread - WPrime 32M - 2500K met limiet

Hey ik overclock al een tijdje (gewoon amateuristische zonder sponsors en weet ik veel).

Maar nu is mijn vraag wat was er fout aan de score van Xtripiot?
Was dat alleen omdat de mp van 40x naar 41x schoot?

Laatst bewerkt:

Joost Verhelst

Hardware Info Pro OC
User systemen
het ging er voornamelijk om dat hij op 41 schoot terwijl hij zelf beweert dat dat niet gebeurt. hierdoor kreeg hij een veel hogere score dan de rest. het zegt niet dat zijn score fout is, die zou kloppen, als we niet op een mp van 40 moesten werken.

Massman

Senior Member
User systemen
Met alle respect, maar hier zijn jullie jezelf echt een trauma aan aan het praten.
Geen trauma hier, hoor, heb al aardig wat ervaring met dit soort situaties.

Ik wil enkel maar duidelijk maken dat ik geen interesse heb om tijd te steken in een competitie waar één persoon steeds weer "per ongeluk" super-efficiënte scores neerzet. Persoonlijke keuze dus.

leeghoofd

Hardware Info Pro OC
User systemen
Ik snap niet dat zoiets 3 maal door de beugel kan... Als hij een doorwinterde klokker is dan weet hij zelf dat er iet mis is met de score... bugged of met opzet of niet... hier doen geen kleuters mee of de doorsnee buurjongen, die je nog kan beinvloeden... dit is fout...

Is 3 maal niet scheeprecht ? Of wordt er nog een 4de of 5de maal iets degelijks semi getolereerd...

Tijd om een boek dicht te slaan hardware info... de persoon in kwestie heeft zen kansen gehad en telkens met intentie of niet verknalt...

Neem een degelijk standpunt in, niet dit vage gedoe ... Ik snap niet wat er voor jullie te verliezen valt... Waarom jullie niet de knoop doorhakken blijft me een zeer groot mysterie...

GAME OVER XTRIPIOT...........................

.................................. INSERT MORE COIN PLZ

We know what you did before........and so do you....

Als HWinfo niet de ballen heeft om je te bannen doe het dan voor jezelf en stop er gewoon mee...

Laatst bewerkt:
Bovenaan