Resultatenthread - WPrime 32M - 2500K met limiet

Massman

Senior Member
User systemen
Klasse wordt niet 'onbetrouwbaar'. Zit er slechts ééntje tussen die een bizarre score had, de rest was allemaal perfect in lijn.

Genoeg gepraat, laten we gewoon verder doen met de overklokkers.

diezel

Senior Member
User systemen
wij allemaal chris ,het wachten is op de reactie van HWI
en er zal best iets gedaan gaan worden lijkt mij na de zo veelste keer dat er iets is me zijn scores ......spijtig is het wel

Heren, het lijkt me niet nuttig (en ook onmogelijk) om uit te gaan zoeken of de verkeerde score wel of niet perongeluk is behaald.

De score van X-Tripiot was en blijft afgekeurd. Daarbij denk ik dat hij z'n straf wel heeft gehad, aangezien z'n imago als overklokker bij de rest duidelijk is aangetast.

Vanuit Hardware.Info zien we geen reden voor verdere sancties.

diezel

Senior Member
User systemen
kom op Koen elke keer is er wel iets met x-tripiot hij verziekt keer op keer de compo die door jullie gehouden word !!

hier op HWI zitten altijd veel overclockers en al heel lang .dit willen wij zo houden maar als de heer x-tripiot keer op keer de compo''s verziekt is dat voor ons zwaar KUT wij zijn het zat :twist:

Joost Verhelst

Hardware Info Pro OC
User systemen
om eerlijk te zijn heb je er verder geen last van dat iemand vals speelt zolang dat snel ontdekt wordt. het wordt pas irritant als dat niet geconstateerd wordt. maar dan heb je er ook geen last van omdat je het niet weet ;)

Peter, Peter, Pieter,

Met alle respect, maar hier zijn jullie jezelf echt een trauma aan aan het praten. De score van X-Tripiot is vanaf het eerste moment ongeldig verklaard. Jullie geven hem veel meer aandacht dan 'ie verdient. Hij heeft zich met z'n score redelijk belachelijk gemaakt onder de overklokkers, weten we dat ook weer, on with the show. Ik zie persoonlijk echt totaal geen relatie tussen het wel of niet bannen van X-Tripiot en het wel of niet leuk zijn van deze en andere competities.

Als ik 100% kon aantonen dat dit opzettelijk is gebeurd zou het een ander verhaal zijn. Dat kan in dit geval helaas niet en heel eerlijk; ik denk dat dit voorval al meer dan genoeg van mijn en jullie waardevolle tijd heeft gekost. Jullie kunnen je tijd ook beter bestanden dan je druk maken over X-Tripiot.

Bovenaan