Resultatenthread - WPrime 32M - 2500K met limiet

diezel

Senior Member
User systemen
NOG EEN KEER :D

het enigste wat ik ziet is dat de mp van af 3.58 van de film tot 4.20 op 41 blijft staan
dat moet je dan toch zelf ook zien als je 4 x cpu-z open heb staan

Laatst bewerkt:

bullus

Senior Member
User systemen
yep, en hij onthoud dan de snelste tijd, de 1e dus met mp 41, bij elke run kun je de vorige tijd zien tijdens de run in wprime, maar dat is moeilijk te lezen

Laatst bewerkt:

sorry2

Senior Member
User systemen
Ja, en de uitkomst blijft hetzelfde: 6,943 sec. ?

Vraag 2, is het mogelijk bij dit mobotje de MP handmatig naar 41 te schroeven en terug ? (b.v. tijdens de run).

X-Tripiot

Senior Member
User systemen
maurice wat denk je hier nu zelf van ?
niet express gedaan .
Nee serieus niet express gedaan. Maar inderdaad hij springt op 41..:z Maar schiet daarna weer terug op 40. Dit is ook de eerste keer dat hij het ook daadwerkelijk laat zien in cpu-z.. weet ook niet wat het is Want ik verander niets aan het mobo of de instellingen onder de run. Kan ook niet met een msi.. Alles staat uit in de bios. Wil evt mn mobo wel opsturen naar diezel dan kun je het zelf zienwat hij doet en uitvogelen waarom. En als iedereen mij zo graag een ban wil zien krijgen. prima Dan moet dat maar.

diezel

Senior Member
User systemen
jammer dat dit weer moet gebeuren tijdens een compo .maar als het niet express is gegaan is het sneu voor hem..nou maurice ik heb het vrij druk dus misscihen dat iemand anders met jou mobo aan de gang wil ...ik heb er geen tijd voor mijn vakantie is maandag weer voorbij

en het ging er om dat je score niet kon op mp van 40 en dat is nu te zien dat de score is gedraaid op mp 41.... dus ik hou er ook over op ik laat het aan HWI wat ze gaan doen ,

Laatst bewerkt:
Zal na maandag 12.00 met zelfde mobo en zelfde cpu Dit even na doen :)

eigenlijk al weer te veel woorden

blijft een mooie klucht

Natuurlijk kan je niet zonder services enzo uit te zetten sneller draaien
en lager blck
en ja de snelste score blijft staan ook al doe je tig keer die run achter elkaar
had die even zijn mp naar 42 moeten zetten dan was die blijven staan

slecht getweaked want op 41 mp komen we een stukje lager
slecht gecheated want de 41 mp komt duidelijk in beeld
slecht gefilmed want om die 41 mp te zien moest ik veel op control + drukken

Nu ga ik de F1 instaleren en ipv een goede film een goede run doen

Nee serieus niet express gedaan. Maar inderdaad hij springt op 41
En dat was natuurlijk niet bij je eerste run pfffff
doe AUB niet zo onschuldig

Als jij niet begon met je live sessie en je zogenaamde snellere OS, was het jouw woord tegen de rest. Helaas eerder behaalde resultaten staan je nu grandioos in de weg.
Krijg de indruk dat je precies weet wat je doet, en dat je weet dat de snelste tijd blijft staan.

Als het met tweaken niet lukt dan dit pfffffffffffffffffffff

Jammer dacht dat je slimmer was

sorry2

Senior Member
User systemen
Wel vreemd dat die MP van 40 naar 41 springt c.q. getuned kan worden, misschien een rotte bios, wie zal het zeggen.
Maar een film draaien en een complete nacht converteren......en dan niet zien dat dit gebeurt zegt mij genoeg.......:x

Al met al was er al iemand met voorspellende woorden:

Post #180

even snel soort gelijk gedaan

iets meer overdreven

begonnen met een 45 mp daar een score mee gedraait met 100 blck
daarna wprime open gelaten en de mp terug naar 40
weer wprime draaien en zoals gezegt zelfde score

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
Weten/wisten jullie niet dat wprime altijd de snelste score onthoudt? Dat is wel een feitje ja.. gelukkig is de aap nu uit de mouw, score ongeldig en de rest is aan HWI. Mij maak je iig niet wijs dat dit per ongeluk is gegaan, zeker als overclocking serious bussines is voor je...

Bovenaan