Resultatenthread - SuperPi 1.5 XS 32M - 2600K met limiet

diezel

Senior Member
User systemen
Ja dat snap ik , maar we hebben dezelfde CPU anders hadden we niet aan de 2600 k contest meegedaan. Hoe is het dan mogelijk ?

Dat is bij Topic : 2600 k zonder limiet !
nee je snap het niet .
niet iedere 2600k doet hetzelfde iedere 2600k is anders
het wil niet zeggen dat jou 2600k het zelfde doet als die van je maat !

Laatst bewerkt:
nee je snap het niet .
niet iedere 2600k doet hetzelfde iedere 2600k is anders
het wil niet zeggen dat jou 2600k het zelfde doet als die van je maat !

Best jammer, want als ik het dan goed begrijp gaat het hier dus niet om wie er goed kan overclokken, het is gewoon dan mazzel hebben als je je bus speed hoger kan op krikken dan je tegenstanders.

in dit geval heb ik dan pech, want ik kom niet hoger dan 105.6.

verbeter me s.v.p als ik het nog steeds verkeerd begrijp.

diezel

Senior Member
User systemen
dat zie je goed .je zal het nooit winnen van iemand met een 108.0 bclk cpu .
mits je hele goede mems heb .en heel goed kan tweaken ....en die andere slechte mems heb en niet kan tweaken ......dus probeer je bclk hoger te krijgen .

Ik stoei nergens meer mee , ben blij dat hij weer draait, heb met de handen in mn haar gezeten, want hij wou niet meer op starten !

Ik laat mijn beestje voor wat het is, hij draait op 4.5 ghz, ik vind het best zo !

Toch bedankt,

Tur4x

iemand nog ideen om mijn bclk hoger te krijgen of ik had na 5min tweaken mn max al gevonden.

want zelfs 1 tiende van een mhz erbij is 'no post' ik heb dan de vtt en pch op 1.05 staan. ik weet dat dit voor het maxen voor de bclk noodzakelijk is. Ik ben daarom de vtt en pch beiden gaan verhogen tot en met 1.160 zonder succes. ook nu krijg ik er geen tiende van een mhz bij. Hoe ver gaan de Pro's eigenlijk met de vvt, pch en Vdram. Niet dat ik bang ben, maar meer om mij tegen te houden dat ik mn eigen spul niet sloop:lol:

met mn Vram ben ik tot 1.64 bios gegaan en daar haal ik 665-17-1t mee. ergens tussen de 1600 en 1800mhz:p

Laatst bewerkt:
iemand nog ideen om mijn bclk hoger te krijgen of ik had na 5min tweaken mn max al gevonden.

want zelfs 1 tiende van een mhz erbij is 'no post' ik heb dan de vtt en pch op 1.05 staan. ik weet dat dit voor het maxen voor de bclk noodzakelijk is. Ik ben daarom de vtt en pch beiden gaan verhogen tot en met 1.160 zonder succes. ook nu krijg ik er geen tiende van een mhz bij. Hoe ver gaan de Pro's eigenlijk met de vvt, pch en Vdram. Niet dat ik bang ben, maar meer om mij tegen te houden dat ik mn eigen spul niet sloop:lol:

met mn Vram ben ik tot 1.64 bios gegaan en daar haal ik 665-17-1t mee. ergens tussen de 1600 en 1800mhz:p
Ik heb precies hetzelfde, wat ik ook doe ik kom niet verder dan waar ik met alle voltages op auto ook kom.
+0,1 en hij start niet meer. Als ik onder windows +0,1 doe dan slaat hij direct vast.

Dus probeer je bclk hoger te krijgen .
Tips?

Laatst bewerkt:
Bovenaan