Resultatenthread - SuperPi 1.5 XS 32M - 2600K met limiet

Doe maar normaal!! kan wel tig post van jou linken hier, waar jij vanalles vraagt, want jij ben ook overal aanwezig. Maar dat doe ik niet want dan ben ik net zo kinderachtig bezig als dat jij mij linkte.:sleep:

Laatst bewerkt:

Joost Verhelst

Hardware Info Pro OC
User systemen
@jbkappirossi, om te beginnen, als iemand zegt, waar dan ook, schakel alle onnodige services uit wil dat niet zeggen dat je in diagnostische mode op moet starten, maar alles uit moet schakelen dat niet noodzakelijk is, maar er zijn wel een paar services die aan moeten blijven die niet perse noodzakelijk zijn. dit is gewoon een kwestie van uitproberen.

daarnaast vind ik niet dat diezel veel vraagt, maar denk dat hij ook al genoeg zelf heeft uitgezocht. zet google als je homepage en zoek maar regelmatig op tweaks dan vind je er vanzelf genoeg, en vooral blijven uitproberen en niet alles letterlijk overnemen;)

@jbkappirossi, om te beginnen, als iemand zegt, waar dan ook, schakel alle onnodige services uit wil dat niet zeggen dat je in diagnostische mode op moet starten, maar alles uit moet schakelen dat niet noodzakelijk is, maar er zijn wel een paar services die aan moeten blijven die niet perse noodzakelijk zijn. dit is gewoon een kwestie van uitproberen.

daarnaast vind ik niet dat diezel veel vraagt, maar denk dat hij ook al genoeg zelf heeft uitgezocht. zet google als je homepage en zoek maar regelmatig op tweaks dan vind je er vanzelf genoeg, en vooral blijven uitproberen en niet alles letterlijk overnemen;)
hee joost bedankt voor je repley...Ja ik heb het beiden geprobeert. Want sommigen zeggen dat diacnostics mode het beste werkt en anderen zeggen weer wat anders. Ik heb handmatig onder ''service.msc'' en onder ''msconfig'' processen uitgeschakelt, maar dit levert me nagenoeg niks op boven diacnostic mode. misschien een paar tiende, maar ik kom nog een aantal sec. te kort.

Ja dat heb ik ook vaker gelezen wat je zegt; dat niet alles 1 op 1 werkt opeen ander systeem. meer een kwestie van proberen.
Ik denk dat ik me ook te druk gemaakt heb over dat Waza gebeuren, want ik last vanmorgen al een aantal posts van mensen die zeiden dat het bij sandy bridge geen effect heeft door het grote L2 chace integenstelling tot bijv. een core 2 duo of core 2 quad waar het juist wel heel veel uit maakt.

Rossi

zou het ook niet gewoon zo kunnen zijn dat je cpu niet verder naar beneden wilt

Merk wel dat je erg je best doe, maar bv de mijne wilt echt helemaal niet. Ik gooi dan gauw mijn pet er bij neer.

Mocht je een goede cpu hebben focus nu eens op wprime Dat is echt pure cpu power en wat kleine settings.

Probeer eens wat minder hier te vragen en zoek gewoon op google
Alles is al een keer gedaan namelijk en zo behoud iedereen zijn waardigheid

Jouw naam rolt al door je opmerkingen een verkeerde kant op en dat zou je niet willen toch?

succes en anders kom eens met je cpu en mems hierheen dan zullen we eens kijken waar de max zit :)

ftw massman...hardstikke bedankt. dan ga ik net zo lang door dat ik die 5seconden sneller heb. Maar wel raar dat ik hooguit nog maar 0.2 heb kunnen pakken met Waza waar ik dik 15uur mee aan het stoeien ben geweest.

Rossi

zou het ook niet gewoon zo kunnen zijn dat je cpu niet verder naar beneden wilt

Merk wel dat je erg je best doe, maar bv de mijne wilt echt helemaal niet. Ik gooi dan gauw mijn pet er bij neer.

Mocht je een goede cpu hebben focus nu eens op wprime Dat is echt pure cpu power en wat kleine settings.

Probeer eens wat minder hier te vragen en zoek gewoon op google
Alles is al een keer gedaan namelijk en zo behoud iedereen zijn waardigheid

Jouw naam rolt al door je opmerkingen een verkeerde kant op en dat zou je niet willen toch?

succes en anders kom eens met je cpu en mems hierheen dan zullen we eens kijken waar de max zit :)
he peter bedankt man.

Nee het gaat me al niet meer om iemand te verslaan maar gewoon om dezelfde efficientie te halen als jullie.

Ik ben niet onbekend met overclocken denk toch wel dat ik de max van mij chip te pakken heb. Want het hield vanaf een bepaald punt op. Zeg maar vdram 1.7v doet 665-17 maar ook al zeg ik er 2.0volt op ik krijg er geen cycle meer af.

enigste wat ik me net bedenk is; dat ik vergeten ben de agent voltage te proberen voor max bclk. maar ook de cpu zit 99% aan zijn max. Ik heb een high binned chip die een hele lage VID heeft.

haha... maar langs komen kan altijd.

Ja je hebt gelijk wat betrek mijn naam, maar als ik me niet verdedig dan geef ik iemand anders eigenlijk gelijk en dat doe ik niet, maar als iemand op een normale manier mij wat zegt, dan geef ik je gewoon gelijk:D

ik heb net nog even wat anders gedaan, is net klaar...haha:lol:
LinX stable club
kamertemp 23C
51x100 @ 1488v HT on
Linx + AVX mem ALL

Laatst bewerkt:
Diezel

nu alles gesust is. kunnen we weer overnieuw beginnen?
Zodat we elkaar niet in de toekomst hoeven te negeren of op de man te spelen.
Het is niet mijn bedoeling geweest om iemand tot last te wezen.
Omdat jij je behoorlijk aangesproken voelde door mijn posts op Tweakers,
maar dat was meer tegen nedernakker die kan er wel tegen.
Wij hebben een speciale connectie, altijd dikke menings verschillen die bijna tot ruzie uitlopen en de dag erna zitten we rustig met elkaar te DMen:p.
Dus als je ons tegen elkaar ziet reageren probeer niet te veel op in te gaan.

Laatst bewerkt:

Massman

Senior Member
User systemen
ftw massman...hardstikke bedankt. dan ga ik net zo lang door dat ik die 5seconden sneller heb. Maar wel raar dat ik hooguit nog maar 0.2 heb kunnen pakken met Waza waar ik dik 15uur mee aan het stoeien ben geweest.
Een goeie CW geeft je misschien vijf seconden, een middelmatige drie en een slechte misschien maar twee. Als je slechts twee tiende winst hebt, dan doe je de copy-waza gewoon niet correct.

http://www.youtube.com/watch?v=Z2VdSWktL_g

Goed kijken.

bedankt massman. ik ga morgen de hele dag mee bezig, want ik heb nu even geen zin meer in OCen het blauwe bios print staat op me netvlies gebrand en ik ben vandaag al van 9:00 tot 14:00 bezig geweest met Spi en LinX. Maar ik laat het morgen weten. ;)

Ik zie zo al 3 dingen anders;
- hij laat processor op achtergrond service draaien iplv. programma's.
Maar ik gok dat dit in combinatie met processor affinity beter is.
- Hij heeft page file op 384 - 384 op D:/. ik had 512- 512 op C:/:roll:
- ik deed de kopie voordat ik 32m gesellecteerd had.
De rest had ik wel redelijk indezelfde richting.

NederNakkeR

Hardware Info Pro OC
User systemen
maar dat was meer tegen nedernakker die kan er wel tegen.
Wij hebben een speciale connectie, altijd dikke menings verschillen die bijna tot ruzie uitlopen en de dag erna zitten we rustig met elkaar te DMen:p.
Dus als je ons tegen elkaar ziet reageren probeer niet te veel op in te gaan.
bijzonder dat mensen zo een verschillende opvatting kunnen hebben over dingen.. want volgens mij is nedernakker het gezemel al een tijdje erg zat, niks speciale connectie.....

Hij doet alles zelf. gebruikte jij niet pi tweaker?
ja klopt, maar ik weet ook hoe ik manual via ''fsutil command'' een file moet aan maken dit moet elkaar weinig maken.
De manuele oplossing schijnt een paar tiende beter te zijn maar met de Spi tweaker is het makkerlijker en gaat het veel sneller om verschillende file sizes aan te maken.

Nedernakker. Je gaat nu zelf ook weer verder op mijn reactie terwijl ik je niet eens aanviel! Dus wie zemelt er nu dan door?

Bovenaan