Resultatenthread - SuperPi 1.5 XS 32M - 2600K met limiet

wat ik nu eigenlijk mis in het score plaatje

welke koeling :)

van de meeste weten we het wel en we kunnen in de score systemen kijken

maar zou ook gewoon leuk zijn als ze die nu ook bij de score zetten

Alles is op het internet te vinden, hoor.

aah kijk, daar hou ik van.

ik word er gewoon helemaal gek van (niet door iemand anders) maar gewoon voor mezelf, zo ben ik gewoon ingesteld, maar ik kom nu niet meer verder en ik snap niet wat ik nog over het hoofd gezien kan hebben aan tweaks.
Dus ik ga denk ik gewoon door netzo lang dat ik dezelfde effiecientie heb als jullie, haha hoop ik.

Ik ben ook meerdere post van jou tegen gekomen. Bijna elke forum en topic dat maar wat met Pi te maken heeft.

Rol-Co

Senior Member
User systemen
aah kijk, daar hou ik van.

ik word er gewoon helemaal gek van (niet door iemand anders) maar gewoon voor mezelf, zo ben ik gewoon ingesteld, maar ik kom nu niet meer verder en ik snap niet wat ik nog over het hoofd gezien kan hebben aan tweaks.
Dus ik ga denk ik gewoon door netzo lang dat ik dezelfde effiecientie heb als jullie, haha hoop ik.

Ik ben ook meerdere post van jou tegen gekomen. Bijna elke forum en topic dat maar wat met Pi te maken heeft.
Kan kloppen, die massman is net een luis in de pels, zit overal! :)

Laatst bewerkt:

Massman

Senior Member
User systemen
Maar vinden jullie het goed dat ik post wat ik allemaal gedaan heb, zodat jullie me eventueel hinds, tips of links kunnen geven?

want ik heb bijna niet gegeten het hele weekend.
Heb je alles zelf getest of het al dan niet goed werkt?

Alles is op het internet te vinden, inclusief een hele hoop rommel en stierexcretie.

nee dat vinden wij niet goed .....
waarom niet? SPi 32m is nu toch klaar. ik hoef ook niet exact jullie tweaks te weten. alleen maar om te kijken of ik wat mis.

Heb je alles zelf getest of het al dan niet goed werkt?

Alles is op het internet te vinden, inclusief een hele hoop rommel en stierexcretie.
Ja, ik heb de standaard tweaks toegepast. Als ik heb niet mis heb ben je zelf ook OCX member dan weet je denk ik ook wel hoe die OS is. en ben afgelopen 2 dagen met Waza bezig geweest, maar ik krijg daar geen winst uit. Maxmem 500 tot 700 stappen van 20MB de lucht in. Pagefile 0 en 512/512. en via spi tweaker vanaf 500 tot 3.5GB getest met en zonder CDT checkt.
wel tussen door elke x defragmenteren.

Laatst bewerkt:

diezel

Senior Member
User systemen
kom op man we hebben het allemaal zelf uit moeten zoek ..door te testen testen en testen . ik ga je zeker niet mijn tweaks geven ..miss iemand anders

Wat vijandig weer. dat hoeft ook niet. ik vroeg of ik mijn eigen tweaks aan jullie kom laten zien. zodat iemand alleen maar kan zeggen; je mist wel of niet wat. of hier heb je een link mag je zelf uit zoeken, ik hoef daarom ook niet letterlijk JOU tweaks.

Bovenaan