Reminder: 24 oktober Jaarlijkse Steam Halloween Sale

govie

Senior Member
User systemen
Ik ben nu met mijn niet overklokte setup tombraider 1 aan het spelen, toch wel een sjiek spel en zit tussen de 72 en 144fps volgens de steam-fps-meter. Volgens mij kon ik deze game eerst niet lekker spelen (net zoals witcher 2 en witcher 1 moest ik op vrij lage settings spelen). Dus ik ga deze sale voor het nieuwere deel van tombraider, witcher 3 en ik denk meer solo games zoals mad max, allemaal 1 jaar ouder. Het voordeel van die single player games is dat je totaal niet afhankelijk bent van derden voor je genot. Wel een luxe.

WhiteSnake

Senior Member
User systemen
Welke titels hopen we voor een prikkie te kunnen aanschaffen?
Vraag me alleen af waarom je poste dat de Steam Halloween sale 24 Oktober is, zat net toevallig via Steam te gamen maar niks gezien, volgens mij is het ook pas volgende week Halloween, dus verwacht dat het dan ook pas volgende week een Sale is.

govie

Senior Member
User systemen
Vraag me alleen af waarom je poste dat de Steam Halloween sale 24 Oktober is, zat net toevallig via Steam te gamen maar niks gezien, volgens mij is het ook pas volgende week Halloween, dus verwacht dat het dan ook pas volgende week een Sale is.
True. Ik haalde de EIPC store datum met die van steam door elkaar. Steam is een paar daagjes later.

govie

Senior Member
User systemen
Dit aangeschaft op basis van pcgamer top100 augustus:

€ 14,99 ** Witcher 3 GOTY (plek 2)
€ 09,99 ** DOOM (plek 11)
€49,49 ** Footbal manager 2020 met 10% korting (moet nog uitkomen, beta speelbaar rond 5 november als je nu koopt met korting)

Als je ingame items die je hebt gefarmed verkoopt, dan heb gratis games!:D Er zijne echt veel spellen uit die lijst voor een prikkie te koop, maar ook veel zelfde laken een pak SPG vooral.

Heeft iemand trouwens ooit Darkest Dungeon gespeeld en hoe goed was het? Hij staat op de pcgamer lijst op plek 51, maar het is zo'n apart spel dat ik me afvraag hoe leuk het is. Op moment schrijven is de steamaanbieding 15 euro all DLC in. Opzich een koopje mits het spel echt leuk is om te spelen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan