### Regels competitie ###

pascalhaegens

Senior Member
Het gaat me niet lukken om voor Maandag een Wprime scoren in te leveren. Eigenlijk zouden we gister terug vliegen vanuit Zweden maar we hebben de vlucht gemist. Dus is het ook niet mogelijk om vandaag nog een moederbord op te halen en morgen te overclocken. Eigenlijk was mijn plan om dit weekend te gaan clocken. Maar dat kan helaas niet.

Bauke van den Berg

Senior Member
Aan zijn bericht te lezen zit hij nog in Zweden vast. Denk niet dat voor maandag 12 uur daar nog iets terecht is.

Hoe is't btw met jullie CPU; alweer levend?

skyrip

Senior Member
als je wilt kan je wel bij mij een am2+ moederbordje komen lenen ik woon in grubbenvorst dus dat ligt op 5 km afstand van horst.
mijn asus crosshair 4 formula is helaas net weg wegens tegenvallende prestaties.

Gekko12482

Senior Member
Eindelijk, internet doet het weer! Onze douche lekte nogal, en de douche staat recht boven de meterkast, waarin onder andere een modem staat. Rara wat is er gebeurd? Inderdaad, modem was sinds zaterdagavond dood, vandaar dat ik geen score heb ingeleverd/niet heb laten weten waarom ik geen score heb ingeleverd. Ja, ik ben een man van de laatste minuut (WPrime was nieuw voor mij, dus er was veel uit te vogelen, dat maakte het alleen maar langer klooien), en vandaar dat deze situatie zo is gekomen.

Enig idee waar ik deze post (met eventuele edits) nog meer moet plaatsen? Of is het duidelijk zo? :oops:

Laatst bewerkt:

roelientjeL

Senior Member
Haha, ook een verhaal. Wat kom je hier toch een originele excuses tegen :p.

Je excuses worden pas aanvaard met een paar mooie foto's van je dode modem en lekkage :twisted: :D

roelientjeL

Senior Member
@gamer
Je bedoelt eerder het meisje dat daar op dat moment staat te douchen, of wat? 8O:p

Wordt zijn score nog goedgekeurd als hij die nu nog inlevert?

Massman

Senior Member
Had the CPU in de vogelkooi gelegd om te laten drogen en de vogel dacht dat je pinnetjes zaadjes waren. Gevolg ... een 0-pin 555 :(

leeghoofd

Hardware.Info Pro OC
jeezus Luc das nummer 5 al die ie molt ( dit jaar :p)

De jeugd heeft geen respect voor een ander mens zen speelgoed... zucht

chuck-e

Member
Het word inderdaad moeilijk scores te posten als je geen topic heb.
Ik denk dat Koen hem is vergeten aan te maken.

Bovenaan