Rapsacw wint XFX/Komplett GPU overklok competitie

Nielsjuhz

Senior Member
Forum m8 zei:
Feli

Wel lelijk dat de hoofdprijs nu veel minder waard is dan op moment van aankondigen. 2x 8800 GT is nog maar 300,- waard :cool:
lelijk ?:O
kerel he ik zou dat wel willen hoor een prijs is een prijs
en moet je nagaan dat je voor 3gt kaarten(tenminste krijgj je 1tje erbij of 2erbij?:O) en een 8400gs maar 25euro had hoeven te betalen(of iets meer ik weet niet meer uit me hoofd)
nou dan hoor jij mij niet klagen hoor

btw Gefeli rapsacw met je overwinnning

ME4ME

Senior Member
gefeliciteerd allemaal!

jammer van het 'dipje" in de competitie vanwege tijdsgebrek van sommige, maarja is niet anders he..

Ben benieuwt naar de volgende compo! ..hopelijk weer superpi :)

R-win

Senior Member
Gefeliciteerd met de eerste prijs ;)

Haha wat een zieke opstellingen, kzou niet weten hoe ik dat in elkaar zou moeten zetten :)
Pro shit!

Roy-776

Senior Member
Wil iedereen even feliciteren }| vind het altijd goed hoe mensen zoveel uit de kaart weten te persen en er zoveel tijd in steken...

En de winnaar natuurlijk ook gefeliciteerd :D Foto's zien er cool uit

Forum m8

Senior Member
Nielsjuhz zei:
en moet je nagaan dat je voor 3gt kaarten(tenminste krijgj je 1tje erbij of 2erbij?:O) en een 8400gs maar 25euro had hoeven te betalen(of iets meer ik weet niet meer uit me hoofd)

Twee nieuwe erbij volgens mij ;)

Met de redenering dat de eerste twee compleet zijn 'opgebrand' door de wedstrijd. Je moet ook niet vergeten wat voor materiaal / energie / stikstof kosten ze allemaal gemaakt hebben. Ik denk dat als je die kosten van de top 10 bij elkaar optelt je wel ver boven de waarde van de prijs uitkomt ;)

Het zou natuurlijk leuk zijn voor de winnaar als XFX meeging met de inflatie in videokaartenland en twee 8800 GTS 512 kaarten zou geven oid ;)

Forum m8

Senior Member
Nielsjuhz zei:

Twee nieuwe erbij volgens mij ;)

Met de redenering dat de eerste twee compleet zijn 'opgebrand' door de wedstrijd. Je moet ook niet vergeten wat voor materiaal / energie / stikstof kosten ze allemaal gemaakt hebben. Ik denk dat als je die kosten van de top 10 bij elkaar optelt je wel ver boven de waarde van de prijs uitkomt ;)

Het zou natuurlijk leuk zijn voor de winnaar als XFX meeging met de inflatie in videokaartenland en twee 8800 GTS 512 kaarten zou geven oid ;)

Marc Mouthaan

Senior Member
Allemaal gefeliciteerd :)

Hopelijk komt er eens een GPU overklok competitie met de highend kaarten, dan worden er vast weer records verbroken.

twistam

Senior Member
Alle 5 gefeliciteerd!
Die koeling..:eek: ..
Dit soort opstellingen waren nooit in mij opgekomen:p..
Nja, veel plezier met de prijs :D

Bovenaan