rapsacw Vorderingen 2e ronde

Tristard

Senior Member
Jelle_ zei:
totdat ze om 5 voor 12 hun superscores neerzette:p
Ik denk niet dat dat nog gaat komen hoor :p.
Bij allemaal staat al final score, misschien dat ze er met geluk nog wat hogers uitpersen, maar ik verwacht het niet.

@ rapsacw: Geluk dat je die artifacts had, maar gefeliciteerd met je overwinning (het is hoogst onwaarschijnlijk dat iemand nog een hogere score post)

3 8800gt's toe maar hoor :p, is die niet dood geclockt, dus werkt die nog wel normaal op stock snelheiden enzo?

rapsacw

Senior Member
De kaart heeft niks geleden van het overklok geweld. Het wordt wel veel werk om alle (opgeplakte) isolatie er weer vanaf te krijgen.

Extera

Senior Member
Van harte man, je bent erg lekker bezig geweest, en je hebt de 1e plek dubbel en dwars verdient!

Nog plannen in de toekomst? Qua setups? Projecten?

Nogmaals, gefeliciteerd man!

Ben trouwens benieuwd naar een pic van de elco's en de PSU... kan je die even schieten?

rapsacw

Senior Member
Die pics maak ik nog. Aan de externe voedig is niets te zien, als je goed kijkt zie je hem liggen onder de psu van het moederbord (model voor in een 5 1/4" bay).

rapsacw

Senior Member
Laaste foto's

De powerbooster

De elco's

De koeler ontdaan van de phase-change

Nu is de kaart weer 'standaard', de Vmods heb ik laten zitten, net als de isolatie op de achterkant.

rapsacw

Senior Member
Tja, en nu weer vervelen ;)
Ik wil nog kijken of ik zelf een 2-stage phase-change in elkaar kan zetten, maar ik heb geen idee hoe ik aan gas voor de low-stage kan komen. Verder wil ik nog wat bruikbaars van de gesloopte koelkast en mijn waterchiller maken, mini phase-change units lijken me wel leuk.

Rol-Co

Senior Member
Kerel
hoe had jij de mod gevonden? ik zie dat je hem anders hebt als ik, ik ben beniuwd of jij een datasheet hebt van dat ding ......of kon je ook niks vinden.

Syngrow

Senior Member
rapsacw zei:
ik heb geen idee hoe ik aan gas voor de low-stage kan komen.
Gewoon unknown_road even PM'en. Hij heeft ethaan en ethyleen staan zover ik weet, prima gassen voor de low-stage.

Overigens nog proficiat met de overwinning :)

rapsacw

Senior Member
@Syngrow,
thanx, die tip met unknown_road bewaar ik voor als ik inderdaad een 2-stage ga maken.

De voltmod heb ik ook zonder datasheet gevonden (geen idee wat voor chip ze hebben gebruikt), op dezelfde methode die ik normaal gebruik; kijken of ik een weerstand kan vinden die vast zit aan de uitgangsspanning, en die aan de andere kant vastzit aan een weerstand die weer aan ground zit.

Rol-Co

Senior Member
zo op de foto te zien zit ie aan de weerstand die wij verlagen, je kan hem zelfs pencilen zoals oldscarface gedaan heeft.

Heb je een macro foto?....misschien werkt het beter.....op mijn kaart hoeft het niet meer omdat die hele weerstand er af is .....:mrgreen:

rapsacw

Senior Member
Ik maak straks wel een close-up van de mod waarop de aansluiting goed te zien is. Ik denk niet dat jij een andere hebt, misschien alleen een ander punt voor dezelfde verbinding..

edit: hier is de close-up

Bovenaan