promotiemateriaal afspelen op tvscherm?

jwolles

Member
Ik ben opzoek naar een programma voor op mijn werk waar ik afbeeldingen kan laten afspelen op een tv scherm soort promotie materiaal. Heb een pc met 2 monitors waarvan 1 een tv is daar moet ik promotiemateriaal op kunnen laten afspelen zonder dat ik op mijn werk monitor daar last van heb. .
En wanneer de pc einde van de dag uit gaat dat hij automatisch weer opstart wanneer ik de pc de volgende dag weer aanzet.

Weet iemand wat voor programma ik daar voor kan gebruiken. BVD

jurrian120

Senior Member
Ik ben opzoek naar een programma voor op mijn werk waar ik afbeeldingen kan laten afspelen op een tv scherm soort promotie materiaal. Heb een pc met 2 monitors waarvan 1 een tv is daar moet ik promotiemateriaal op kunnen laten afspelen zonder dat ik op mijn werk monitor daar last van heb. .
En wanneer de pc einde van de dag uit gaat dat hij automatisch weer opstart wanneer ik de pc de volgende dag weer aanzet.

Weet iemand wat voor programma ik daar voor kan gebruiken. BVD
Ja dat is niet veel info. Veel tv's hebben een ingebouwde speler. En kan dat niet ervan uitgaande dat het een Windows PC is kan je een opstartscript schrijven en deze in de startup folder plaatsen. Maar daar kan een systeembeheerder je wel bij helpen.

Bovenaan