Problemen met windows taakbalk en browser

Beste forumleden,
Al een drietal weken heb ik last van het probleem dat de taakbalk niet wil reageren na het opstarten van windows. Na het opstarten ctrl alt del - taakbeheer werkt dit alles dan terug weer. Na enkele minuten kan het probleem zich ook weer voordoen. Tevens als ik mij in de browser bevind en naar hwi of welke pagina dan ook ga keert de browser terug naar de homepagina zonder dit gevraagd wordt.

Weet iemand hier raad mee? Ik heb al vele uren zitten zoeken via het net maar vind geen passende oplossing, ik kan me de haren wel uit het hoofd gaan trekken.
Alvast bedankt.

seb83

Senior Member
User systemen
De twee problemen die je beschrijft lijken niet gerelateerd.

Als mij dit soort dingen overkomt doe ik altijd een clean install van Windows. Je bestanden backuppen, W10 boot usb maken, primaire drive formatteren, W10 installeren en daarna al je programma's opnieuw installeren. Schoont sowieso lekker op.

Als je een recovery image hebt gemaakt recentelijk kan dat natuurlijk ook (en is een stuk sneller), maar ik vind persoonlijk een schone lei prettiger.

Eindelijk het probleem gevonden.
Het bleek uiteindelijk zo te zijn dat de logitec g502 proteus core een probleem had waarbij een fuctieknop haperde. Bij het opgeven van de functie vorige op deze knop zijn alle problemen uit zichzelf verdwenen.

Bovenaan