1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Probleem met opladen

Discussie in 'Smartphones' gestart door Van der berg, 17 mei 2019.

1. Van der berg

Van der berg Senior Member

Sinds:
    18 apr 2005
    Beste forum gebruikers,

Bij het opladen van mijn Galaxy S8 Plus krijg ik sinds kort steeds de melding dat er vocht is en dit is zelfs het geval als ik de kabel aansluit in de auto/thuis. Draadloos opladen werkt wel gewoon. Ik wordt er nu gek van en begrijpt er niets meer van?

Wat kan hier aan de hand zijn? Maand geleden viel mijn smartphone in het zand, maar heb hem goed schoon gemaakt kan dit de veroorzaker zijn van mijn oplaad problemen? Kan het zijn dat hij door het vallen in de zand kapot is gegaan? Soms doet hij het weer goed tijdens het opladen en soms krijg ik opeens meldingen over vocht en kan die niet laden.

Met vriendelijke groet,
    Van der Berg

Laatst bewerkt: 17 mei 2019
  2. joz

joz Senior Member

Sinds:
    24 apr 2006
  3. TJM de Groot

TJM de Groot Senior Member

Sinds:
    26 dec 2009
    Die otterbox waar je het steeds over hebt kan dus per definitie de kliko in. :D

4. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    Nu had ik geen enkel melding tijdens het laden. Heb de Otterbox en mijn S8+ onder de kraan gewassen en goed geblazen misschien dat er nog wat zand bij de ingang van de oplader terecht was gekomen. Vreemd is het ik ga het bij houden. In ieder geval bedankt dat jullie mij willen helpen

Laatst bewerkt: 17 mei 2019
  5. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Als het probleem aanhoudt wordt dat een nieuw moederbord VDB...

6. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Toch wel grappig, een vochtprobleem met water oplossen ;)

7. quiller

quiller Senior Member

Sinds:
    4 jul 2012
    Hij verward 'waterdicht (lees regenweer water dicht en heel even in het bad vallen en terug boven) met 'onder een lopende (kracht) kraan houden... Zucht... De domheid van de mens...)

8. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    Het laden gaat weer goed na wat ik gedaan heb. Mijn smartphone is IP68 gecertificeerd en kan ke alles ermee doen

9. nutty

nutty Senior Member

Sinds:
    10 okt 2009
  10. Van der berg

Sinds:
    18 apr 2005
    Ik heb gelukkig geen meldingen meer gehad over het probleem met de vocht tijdens het opladen en mijn smartphone laad weer goed op. Bedankt allemaal voor jullie hulp.

Laatst bewerkt: 18 mei 2019 om 11:51