Probleem met cpu

Beste mensen,

Ik heb onlangs een nieuwe cpu gekocht( AMD X4 845) . Na de installatie ging de pc wel aan alleen kreeg de monitor geen (video) signaal meer. Toen deed ik mijn oude cpu( A6 6400K in het moederbord (MSI a68HM e33), de pc werkte weer normaal. nou wou ik de nieuwe drivers installeren die ook Kavari Godaveri en Carizzo ondersteund. toen kreeg ik deze melding: zie bijlage Weet iemand wat ik nu kan doen?

Mijn hardware:

Moederbord: msi a68hm E33
CPU: 6400K
GPU: MSI GTX960 2G
RAM: 8GB

Bijlagen

Ik heb inmiddels de nieuwste bios geïnstalleerd via een usb stickje. Alleen moet ik nu opnieuw windows installeren en helaas herkend de pc mijn boot usb niet. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

quiller

Senior Member
User systemen
Mijn inziens twee mogelijkheden :
1) Op zoek naar een mobo dat de cpu ondersteunt
2) de boel per stuk verkopen (gaat niet veel opbrengen) en een recente pc samenstellen die wel snel is.

Ik zat inderdaad al te kijken naar een ander moederbord het word waarschijnlijk de Asus A68HM-Plus. Aangezien iemand daar een review overgemaakt heeft i.c.m de 845

Laatst bewerkt:
Ik denk niet meer dat ik die 845 kan terug sturen. heb wel de pakbon, alleen ontbreekt de sticker. Heb hem trouwens gekocht op 4-01-2019. Dus wat ik begrijp is het beter om bijvoorbeeld een AM4 setje te kopen?

Bovenaan