1. Welkom op het Hardware.Info Forum

Hier kun je terecht met al je vragen over computerhardware en consumentenelektronica. Wil je zelf een vraag stellen of deelnemen aan discussies, dan moet je je registreren of inloggen met je Google of Facebook account. Veel plezier op het Hardware.Info Forum!

Notificatie sluiten

Planning to buy a pc... mostly for gaming and school stuff. Watchu guys think?

Discussie in 'Hardware questions & answers' gestart door Jens Stabel, 9 aug 2018.

1. Jens Stabel

Jens Stabel Member

Sinds:
    9 aug 2018
  2. wailingwimmy

wailingwimmy Senior Member

Sinds:
    15 feb 2010
    Well I think you should read the forumrules first and put more effort in posting contect according to these rules and possibilities offered by this site.
    En kijkend naar je naam beheers je gewoon het Nederlands, dat is de voertaal hier.

Jens Stabel vindt dit nuttig.
  3. Gronaldo

Gronaldo Senior Member

Sinds:
    1 sep 2013
    Great!

4. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Dat je gewoon in het Nederlands moet posten, zeker gezien je screenshot ook gewoon Nederlands is..

5. wailingwimmy

Sinds:
    15 feb 2010
    En onze posts worden pas "nuttig"als je er ook wat mee doet.

6. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Dat je winkelwagen in het Nederlands is, wil niet gelijk zeggen dat je Nederlands spreekt natuurlijk. Ik kan mijn weg ook wel vinden op een Russische site, wil dat dan zeggen dat ik Russisch kan?

Maar daarbuiten is dit wel een website gericht op Nederlands. En dit is wel een heel karige startpost natuurlijk. (Volgens mij mag engels hier wel gewoon volgens de regels toch?)

7. wailingwimmy

Sinds:
    15 feb 2010
    Jens Stabel zou nog Duits, Pools of Scandinavisch kunnen zijn.
    En engels mag volgens de regels niet maar daar ben ik het niet mee eens, vind in dit geval alleen dat TS wel iets meer moeite had mogen doen.
    je hebt ook nog zoiets als google translate of HWI in het Duits of Engels.

49109129 vindt dit nuttig.
  8. WEBPC

WEBPC Senior Member

Sinds:
    28 okt 2016
    Je hebt helemaal gelijk hoor, daar ging het niet om ;)
    Zie nu dat we een Engelstalig gedeelte hebben, vandaar dat ik wel eens Engelse posts heb langs zien komen. (vind ik ook een vrij goede oplossing)
    Alleen Nederlands ben ik het op zich wel mee eens. Voor engels zijn er nog 100 andere sites. Snap wel dat je in principe gewoon alles in dezelfde taal wil hebben.

9. Forum m8

Forum m8 Senior Member

Sinds:
    30 jan 2006
    Als er dan met koeienletter nog Нет SIM-карты bovenstaat... waarschijnlijk wel.

10. LaCrimosa

LaCrimosa Senior Member

Sinds:
    20 mrt 2012
    On topic: Laat die Cooler Master Masterbox Q300L maar staan. Net als hun Masterbox Lite 3 heeft deze een enorm slechte airflow en koeling. De Antec P6, die in dezelfde prijsklasse bevindt is een betere keuze indien je een behuizing wenst voor een Micro ATX bord.

11. eismc2

eismc2 Senior Member

Sinds:
    22 mrt 2017
    Yup, in het engelstalige deel van het forum.
    English forum