Plaats je inzendingen voor RoG my PC in dit subforum!

Koen Crijns

HWI Redactie
In dit forum kun je je inzendingen voor de Hardware.Info en ASUS RoG my PC! 2012/2013 actie plaatsen.

Belangrijk:
  • Maak voor iedere inzending een NIEUWE thread aan.
  • Tekst kun je uiteraard in het topic plaatsen
  • Extern gehoste afbeeldingen kun je natuurlijk met deze knop
    toevoegen aan je forum bericht.
  • Afbeeldingen kun je ook uploaden naar de Hardware.Info server. Twee mogelijkheden: 1) klik op 'Beheer bijlagen' in het vak 'Overige opties' als je een bericht plaats. Of upload de foto in je Hardware.Info fotoalbum.
  • Videos kun je plaatsen op YouTube en daarna uploaden via deze knop
    bij het plaatsen of bewerken van een bericht.

Laatst bewerkt:

Matthewtj

Member
RoG My Tr(ouwe) Computer

Beste Hardware.info, kijk naar mijn foto's en kijk hoe het beter kan, ik ben nieuw hier maar ik volg jullie al heel wat jaren, en ik zag de RoG My pc prijsvraag, dus ik dacht, ach laat ik maar een keer proberen, wie weet!, en niet geschoten is altijd mis!
ik hoop echt dat jullie mijn pc uitkiezen, want dan kan ik mijn ouders blij maken met mijn oude computer, dus dan maken jullie 2 mensen blij,

so PLEASE HIW PIMP MY PC

RoG my PC! (Probleem: De pc valt uit als ik een spel opstart of speel)

Mijn computer valt al uit als ik Farcry 2 opstart, ik weet niet waar het aan ligt. Toen we in het stenen tijdperk mijn PC hadden gekocht, leek het wel een leuk dingetje op spellen op te spelen. Uit ervaring blijkt dus niet. Mijn videokaart is de Geforce GTX 260 ( http://nl.hardware.info/productinfo/26762/xfx-geforce-gtx-260-896mb.) Het gemiddelde aantal fps is ongeveer 25-30 bij relatief lichte spellen.

Mijn pc valt op onverwachte momenten uit. Ik heb de koeling helemaal stofvrij gemaakt, videokaart opengehaald en stofvrij gemaakt, maar als ik een spel opstart of speel valt hij op een onverwacht moment uit. Dan sluit hij zichzelf binnen een seconde af. Ik weet niet wat de oorzaak is..

Ik denk dat er een probleem is met het geheugen dat de computer echt uitvalt tijdens het spelen/opstarten van spellen. En dan zijn het nog niet eens de Direct-X 11 spellen, maar dan spreek ik over Battlefield Heroes en Farcry 2 en andere oude spellen. Hij gaat niet eens terug naar de desktop, maar echt in een keer uit. Ik heb al gekeken bij Hitte protectie van de processor, maar die staat ingesteld op 90 graden Celsius. De processor wordt ongeveer tussen de 40-50 wat relatief normaal is.

http://nl.hardware.info/usersystemen/18390/prebuild-gaming-systeem Dit is de link voor mijn user-systeem.
Het probleem doet zich de afgelopen twee jaar erg veel voor, het is irritant dat je een spel aan het doen bent, je hebt een lastige missie bijna gehaald, en je pc valt ineens uit. Balen, denk je.

Mijn PC heeft werkelijk een Rog my PC nodig, alleen het geld is er niet. Ik zou die upgrade wel kunnen gebruiken. Dan kan ik de pc upgraden zodat hij niet meer op onverwachte momenten uitvalt..

En voor de anderen, Veel succes met Rog my PC!

Sjoert de Boer

Laatst bewerkt:

jeffrey12

Member
Goedemiddag,

En alvast een gelukkig nieuwjaar natuurlijk.
Ik heb 5 jaar geleden mijn eerste eigen pc gekocht en was hier natuurlijk trots op en besloot er mee te gaan gamen.
in deze pc zat een q6600 met 4gb geheugen en een 8800 gt
na +- 2 jaar zag ik een actie met een asus 285gtx voorbij komen en besloot die te halen.
natuurlijk had ik het probleem dat de kast te klein was en de voeding te zwak
Dit heb ik toen opgelost door een HAF 932 en een Coolermaster Realpower 1000m
Jammer genoeg is deze videokaart net buiten de garantie kapot gegaan en zit nu in mijn oorspronkelijke game pc vast aan een 210 silent...

Dus gamen is voor mij met deze pc redelijk gedaan.
Ik hoop natuurlijk weer te kunnen gaan gamen in de toekomst maar heb op dit moment geen budget om zelf nieuwe onderdelen te kopen.

Dus hoop ik dat ik kans maak op de upgrade van ROG

Ik wens iedereen veel geluk in deze actie.

En hoop natuurlijk dat ik een kansje maak.

GRT,

Jeffrey

rrrc654

Member
Goedenavond,

Ik heb 10 jaar geleden mijn pc gekocht en was bezig met technologie en games en andere dingen zoals office. Deze ging iets later stuk en nu besloot er zelf een te maken met asus SABERTOOTH Z77 moederbord en met alles erop en eraan. Nu is deze stuk en heb ik wel wat reparatie nodig.

Egon de Baene

Senior Member
hallo, ik zou graag de upgrade krijgen omdat ik zelf niet veel geld heb om in mijn pc te steken, ik ben 15 jaar en moet het dus doen met wat zakgeld.
http://be.hardware.info/usersystemen/18608/mijn-buget-gaming-pc

ik zou graag een betere videokaart hebben en msschien ook een betere prossesor en een ssd. moederbord heb ik onlangs geupgrade en is dus goed de cpu is ook geupgrade maar een intel i5 3330 is eigenlijk niet bepaalt de sterkste....

alvast bedankt! en veel succes iedereen

Bovenaan